Gå til innhold

*sukk* oppgitt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på overtidskontroll i dag, ungen var estimert til 4100g noe jeg syntes var nok, men håper de tar feil......virka ikke som gynekologen hadde noe god tro på at det kom til å skje noe nærmeste dagene, så fikk time til igangsetting tirsdag...føler meg oppgitt og lei i dag :( hadde håpet på litt bedre nyheter...men håper likevel at dere spådamer har rett og at d kan skje noe i morgen eller søndag....hodet hadde vertfall festa seg så d er nå bra....

om noen vil se så blir jeg glad, viss ikke så er d ok d og...måtte bare få d ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj... så kjedelig! Men det er mange før deg som har fått den beskjeden, og så kommer ungen rett etterpå allikvel... Masse lykke til! :o)

Skrevet

ja kan jo håpe på at den litt ubehagelig undersøkelsen av gynekologen har satt i gang noe;) vi får se...

Skrevet

det blir det blir.Masse lykke til snart at du babyn din i armene!

Skrevet

ja men vil at d skal vere nååå hehehe....

tror dere d blir før jeg blir satt i gang??

har vondt i korsryggen og litt nedover beina i dag men vet ikke om d er noe tegn....håper d bare....

Skrevet

Jo det er et tegn, prosessen kan ta tid, men noe er igang, så kan det bli litt murring....om du slapper helt av, vil du legge mer merke til hva som skjer.

Klem og god følelse fra meg

Anonym M

Skrevet

Jeg sa at jeg fikk den forelskelsesfølelsen når jeg tenkte på den 27 og jeg så dette innlegget i går kveld og fikk den sammen samme sommerfuglfølelsen, og har det fortsatt så noe begynte i går som vil eskalere i dag så det blir baby veldig snart :-)

Lykke til og stooor klem

Skrevet

Har fortsatt en god følelse på 28/29. Ta en helt rolig og avslappende dag. Ta en lang og god dusj tidlig i kveld. Legg deg tidlig og prøv å få en skikkelig god natts søvn. Jeg har virkelig tro på at dette hjelper. Begge gangene jeg selv har født har jeg fått dette rådet av jordmoren min. Tok det helt med ro en hel dag, slappet virkelig av, tok en laaaang dusj, la meg tidlig og fødte dagen etter. Fødslen startet i 12 tida dagen etter begge gangene. :) Er du sliten, stresset og har sovet dårlig skal det mer til at kroppen klarer å sette i gang fødselen. Da utsetter den det gjerne noen dager så kroppen får hvile seg skikkelig. Fødsel er hardt arbeid!

Lykke lykke til!! :)

Skrevet

oki...håper du har rett bellasnella :)

Er litt sliten i dag....så litt lei meg og på en måte...føler at d tar tid..men skal gjøre som dere sier....mannen og gutten min skal en liten tur ut nå og da skal jeg bare hvile meg.....men er jo heller ikke lenge til tirsdag...hadde bare håpet at det skulle starte av seg selv....:)

Skrevet

Jeg sender deg gode tanker stratosen, og jeg tror det settes igang av seg selv

varm dusj, gi faen holdning, få ro og hvile så skal du se hva kroppen din setter igang

anonym M

Skrevet

Ville bare si at jeg var her fortsatt......

merker ikke noe, men drømte i natt at jeg fikk en gutt....hehe...

Skrevet

Gutt den 30 eller 31, da skal jeg i ydmyk knestående innrømme at jeg ikke er klarsynt (ihvertfall ikke hele tiden). enda så merkelig det høres ut så bare det å skrive gutt 30 eller 31, så ble det mer riktig. Jeg får både gutte følese og jentefølelse uansett hvordan jeg ser på deg nå. Noen dato får jeg ikke inn, jeg får være frekk og holde meg til 2 tallet ;)

"Myk i kroppen, slow søndag, kroppen manner seg opp til fødsel mens den er i modningsprosess - klem fra meg"

Anonym M

Skrevet

hehe...

nei jeg aner ikke hva d blir og når den lille kommer...har gitt opp å håpe på noe....skulle bare inderlig ønske at det starta av seg selv...men er jo ikke så lenge igjen til tirsdag morgen så har jo mine tvil men hvem vet ;)

Jeg har også drømt at det er jenta mi som ligger i magen så hvor mye jeg skal stole på den drømmen d vet jeg ikke....ungen var forøvrig VELDIG stor og d var mannen min som "fikk han ut" så :P hehehehe

2-tallet er LENGE til :( håper du tar feil der...

jeg griner om jeg kommer på tirsdag og de sender meg hjem...d vet jeg ikke om jeg takler...men tror heller ikke de gjør d da....gynekologen sa jo at jeg skulle settes i gang så........

tvi tvi...

Skrevet

ser ikke ut til at den lille vil ut på egenhånd, jaja....blir spennende å se hva morgendagen bringer....skulle ønske naturen kunne "ordne" opp denne gangen men.....

ha en fin dag folkens;)

Skrevet

Den kommer nok ut på egenhånd, og jeg håper du er modnet såpass at du får gå i egen takt inn i fødsel i morgen. Etter undersøkelse kan det være du har begynt åpning og at du får gå i egen takt, jeg heier på det.

Om den kommer 2. juni er det kun 1 uke på overtid. La du merke til ordet, kun? Det ordet kan få dine hormoner til å eksplodere.

Klem

Anonym M

Skrevet

hehe ja;) 1 uke og 1 dag :) hehe....men har begynt å småkjenne på noe nå...merker du noe??

min egen termin var jo 28/29 så er ikke langt på overtid kan man si men.....jeg trodde liksom at jeg skulle få LITT før jeg da...hehe eller vertfall til termin ;)

har en følelse av at noe kan skje i kveld når jeg har kjørt min sønn til overnatting hos min mor...men vi får se, vi får se :)

Skrevet

Jeg føler fremdeles vaginal, men jeg har siden et par dager siden følt at du er i sakte modning, en modning tilpasset dere to. Det skjer noe og kroppen din tilpasser seg selv til det som skal skje i sin egen fart. Stol på deg og kroppen din du nå, det kan godt være det livnar i lunnar i kveldingen, natten. Uansett føler jeg at du er modnet såpass at du unngår igangsetting i morgen, nevn også for de i morgen at din egen termin er 28/29.

Hvil deg under åpning og når du kjenner ordentlige rier, hampvott på korsrygg, og så mye oppreist som mulig under selve forløsningen, etter mine tre fødsler, alle naturlige, er det helt rått for en forskjell det var på mine to "stående" og den gangen jeg hadde løpt rundt som en høne hele åpningstiden, vasket og styrt noe forferdelig, så når pressing kom var jeg sliten og måtte ligge, og dermed jobbe mer enn nødvendig. Jeg har født to over 4 kg, men den største forskjellen var å ligge fremfor å bruke tyngdekraften. Nå mer enn noen gang skal du stole på deg selv!!!

Stor fødeklem, den varme dusjen er fantastisk under fødsel, også pust, fokuser på pust og la kroppen ta seg av resten.

God fødsel

Anonym M

Skrevet

ja men jeg vil ikke reise hjem i morgen....hehe nå vil jeg at noe skal skje...men forhåpentligvis kommer d kanskje "fort" i gang uten så mye hjelp...tror legen ville ha den ut snart og siden den var såpass stor..jeg vet ikke...er veldig spent på morgendagen....er redd for at d ikke skal bli som jeg ønsker eller for å bli skuffa...men tenker så mye positive tanker som jeg bare kan ;)

Takk for at du tar deg tid M ;)

setter stor pris på d....føler du noe kjønn i dag ;) ??

Skrevet

Skal sette meg ned i løpet av ettermiddagen, kanskje på spinningsykkelen ved 1800 tiden, skal tenke på deg og se hva som dukker opp, skriver mail til deg ca kl 1900.

Tar meg tid? Frøken, jeg har intet valg, kommer meg ikke ut av disse sidene før du har født. I dag føler jeg gutt, men jeg tror nå jeg følger deg og din følelse, lillebror føler jeg. Det er urettferdig og jeg blir irritert fordi jeg har vært skråsikker, nesten, på at det er jente.

Jeg synes det er veldig spennende å følge deg, så jeg skal også takke deg. Fremdeles denne datoen 2. juni i mitt hodet, kanskje det er da den kommer om det blir uten hjelp... klarer ikke slippe den datoen, om du blir satt igang i morgen tror jeg den kommer natt/kveld i morgen, vipper over mot 1. juni. Men jeg tar en tenke på deg tid på sykkelen, kanskje kan du kjenne en følelse komme din vei rundt 1800 tiden.

Anonym M

Skrevet

da har forhåpentligvis den "store" dagen kommet....fødselen har ikke starta av seg selv som jeg kan merke vertfall....men skal ned på føden i dag for igangsetting krysser jeg fingrene for!!!

Send meg masse gode tanker og masse gode energier!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...