Gå til innhold

vedr Avent tåteflasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er bare i "suttedelen" det er BPA ? Eller er det i selve flasken? Må vite som jeg må kjøpe alt nytt eller om jeg kan bare kjøpe nye "suttedel" (kommer bare ikke på hva det heter..sorry!). Takk for hjelpen damer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er hele flasken....

jeg fikk masse avent flasker av ei venninne da jeg skulle få barn, sikkert 12 flasker....

var bare å kaste alle sammen å kjøpe nye....

de er mer går aktig nå, ikke sånn glass klare som de var før.

likte flaskene bedre før, menmen, vil ikke ungen skal få i seg bpa...

Skrevet

grå aktig skulle det stå :P

Skrevet

Tror det er i selve flasken. Jeg har i alle fall investert i BPA-frie Aventflasker og de ser helt annerledes ut en de vanlige. Jeg bor i utlandet, så jeg vet ikke om de selger de BPA-frie aventflaskene i Norge, men jeg ville anta at de gjør det.

Skrevet

Det er bare plastikken i flaskene som kan være bpa i, ikke smokkene.

Du får kjøpt på apotek1 sine apotek 2 for 1 på 260 ml flasker nå!!!!!!!

Skrevet

Det er bare flaken og ikke smokkene som kan inneholde bpa.Nå får du 260ml flakene på apotek1 for 2 for prisen av 1 !!!!!!!da er jo smokken med 2 hull med :)

Skrevet

Ok, da vet jeg det :) Takk skal dere ha.

Skrevet

Kjøp heller de på apotekt ja!

Jeg hater de butikkjøpte for de er gråe og vanskelig å få helt ren. De er sikkert litt rue i overflaten inni fordi etter vask så sitter det et hvitt lag fast. Det gjør det ikke med de fra apoteket, de er brune, men glatte. Så har de fra butikken et ekstra stykke inni, en slags ring som er krise å glemme!

Har irritert meg over de jeg har, som du sikkert skjønte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...