Gå til innhold

Syteinnlegg ang UL

Anbefalte innlegg

ååååååhhhhhhhhhh!

Nå når ting endelig såg ut til å rette seg så skal jeg gå i møte med helgen med uvisse om alt står bra til med den lille...

Har fra uke 6 hatt blødninger pga 2 hematom inne i livmoren, disse har tømt seg hver dag og fikk i uke 13 en styrtblødning som førte til at det ene hematomet forsvant.-positivt! Det andre har blitt mye mindre som og er positivt. Men fosteret sank ned i bekkenet igjen da dette skjedde.

Har vært på ul og fosteret ligger fortsatt langt nede, og morkaken ligger framme på magen. Trodde det ville ha flyttet seg mer opp nå når jeg er 19 uker idag. Men jordmor på ahus var så usikker på alt.. hun fikk ikke målt ordentlig fordi det ligger så langt nede og da fikk hun ikke profilbilde. Syns det var lite bevegelse og lite fostervann også :(

Fikk ny time til lege på mandag,så skal bli godt å få denne helgen overstått.

Har fått oppfølging hos dr.hegglund hver og annen hver uke siden uke 6 og fosteret har vokst normalt selv om jeg vart satt tilbake to uker helt ved starten. Men nå målte jordmor lårbenet og det viste en uke til bak........

ÅH! er så redd for at den lille har sluttet å vokse :(

Har to MA`er friskt i minnet,dette var ikke beskjeden jeg trengte idag :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143270447-syteinnlegg-ang-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, nei dette er ikke noen hyggelig beskjed å få. Har selv hatt flere sa'er så skjønner din bekymring. Det kjipe er når en får slike beskjeder på en fredag og må vente helt til mandagen! det er dårlig gjort :(

Håper helgen går fort unna for deg og at du får bare hyggelige beskjeder på mandag!

Klem!

Tusen takk :)

Har fått det litt på avstand nå og diskutert mye med mannen min.

Har jo hatt god oppfølging hos privatlege hele tiden og alt såg bra ut 16.mai når jeg var hos han til ul.

Han advarte meg da også på at jordmor sikkert ville tilkalle lege pga komplikasjonene, så prøver å ro nervene med at hun kanskje ikke hadde nok erfaring på det feltet.

Men skal nok proppe i meg endel sjokolade på mandag i håp om at den lille da vil slå kolbøtte;) og vise godsiden til :)

God Helg:)

Tusen takk :)

Men det gikk ikke så bra, vannet har gått og så sant det ikke reparerer seg selv innen neste uke (eller om det setter igang selv) så må vi ta et sårt og vanskelig valg!!

Lite håp om at den lille vil overleve om vi velger å vente i det lengste, pga lite plass å vokse på og dermed ikke får trena lungene sine som den skal..

Så sant det ikke skjer et mirakel og vannet kommer tilbake er det bare en utvei:(

Grunnen er at når hematomet som låg vedsiden av inne i livmoren tømte seg så har det laget hull i hinnen inn til babyen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...