stellita.med 3 barn<3 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Mannen min er fra colombia derfor spanske/latinske navn. Har en Patrizio og Alicia fra før av.. Denne gangen står det mellom : Emilio og Nathal eller rett og slett Emilio Nathal:) Hva syns dere?
Modern og fjerdemann Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Liker ikke Emilo,så valget må bli Nathal!
Car-85 Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Syns Emilio Nathal er en fin sammensetning. Fine navn uansett hva dere velger
siw*ern Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 åååå emilio er jo et så vakkert navn... men jeg forbinder det ikke med en helt norsk gutt, derfor har ikke vi valgt det navnet....men det passer jo kjempe godt for dere da....
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2011 Så forskjellige meninger da:) jeg liker vel egentlig Emilio best men Nathal er det ingen som heter.godt det fortsatt er lenge igjen. Men takk for svar:)
septemberpiken Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Jeg likte ikke Nathal, og ville derfor gått for Emilio. Men aller mest sannsynlig hadde jeg bare hatt navnene på liste og ventet til jeg hadde sett hvilket navn som passet best på den som kommer ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå