Gå til innhold

Nutramigen Aa, har gått ut av produksjon? (Avregistrert..)

Anbefalte innlegg

Når vi, endelig, hadde funnet noe som knerten tålte å spise, så fikk jeg sjokkbeskjed igår, da vi endelig kunne kjøpe Nutramigen AA på resept; "Den er avregistrert, vi har ingen inne, men ser at de har noen på lager i Oslo, og at apoteket i "nabobyen" har 7 igjen. Vil du at vi skal bestille fra Oslo?" Duh...? Vi fikk to bokser for å teste av produsenten (og takk for dem, gutten blomstret iløpet av en uke!) Uansett hvordan jeg leser hjemmesiden til Mead&Johnson, så ser jeg ingen ting om at den er avregistrert/tatt ut av produksjon. Såvidt jeg klarer å finne ut, så er det eneste som er endret, at den nå heter "Nutramigen AA Lipil", siden de har begynt å tilsette fettsyrer i blandingen. Noen som vet? Rart at ikke representanten deres sa noe om dette, er bare vel en uke siden barnelegen snakket med henne, og hun var så "lettvint" at hun gav oss de to boksene..

Fortsetter under...

HI her, legger inn resultat fra min kontakt med produsenten, i tilfelle det er flere som lurer; Nutramigen AA er på ingen måter ute av produksjon, men bl.a Apotek1 har ved en feil fått lagt dette inn i sine varelister..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...