Trebarnsmamma30 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Testet negativt i dag også, på dag 31 i syklusen. Kjenner TR er på vei hvert øyeblikk så jeg vet ikke hvorfor jeg testet engang..måtte bare. Da hjalp ikke slimløsende hostesaft heller:( 6 pp here I come.. smådeppa i dag. Tenk om det aldri klaffer?!
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 samme her, tr kom onsdag kveld -flott at eg rakk å teste først ;-( sufs....blir litt matte av og t! 10 pp nå..... har gutter født i 04 og 09 fra før. ikke så mye å gjør enn å holde ut..... syns alltid det er så lenge til neste ikm...;-) Lykke til!! -føler med deg ;-)
Evigoptimisten Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Henger meg på nedturslista her.. Min tr kom idag, 1 dag før IKM. Absolutt verste dagen i hele PPèn Hadde man bare kunnet begynt å prøve igjen dagen etterpå. Synes prøveperiodene varer så sinnsykt lenge! Vi har vell ikke annet å gjøre enn å brette opp ermene og kjøre på videre. Dere har klart det før;) Lykke til jenter:o)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Ser ut til at det blir tr på meg også idag på ikm-dagen. Ikke nye blødning til nå. Har hatt litt på papiret når jeg tørker meg, men ikke noe i bindet. Kommer vel for fullt i morgen:-( Da er det over i 14.pp
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2011 Lurer på om det er noe i det at en blir gravid når en ikke tenker på det..? Nytter ihvertfall ikke å tenke på det 24/7 virker det som.. Håper det snart blir spirer på oss alle:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2011 Får håpe på marsbaby vi da, min yngste er også marsbaby..
Thalila Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Ruller over i 6pp jeg også :/ tanta kom som planlagt på sin dag 29 i syklusen. Håper på klaff neste mnd da min søster ble gravid på sin 6pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå