sola26 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Er blitt mye mer stiv og støl i kroppen.Særlig nederst i ryggen.Det er så langt ned,så nesten rumpa.Lyner litt ned i den ene rumpeballa når jeg går.Er glad i å gå tur,men begynner å bli mer slitsomt nå.
siljesnupp med minisnupper Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 er i uke 20 nå og har hatt det samme i noen uker nå.. er til tider skikkelig vondt å gå.. føler meg som ei gås som vralter avgårde av og til:) skal til jm på ny ul på onsdag så jeg skal spørre henne hva det kan være da men er nok redd for at det kan være bekkenløsning som sniker seg innpå.. var litt sånn med forrige også men ikke så ille som nå. vi får bare krysse fingrene for at det ikke blir verre:) god bedring til deg og håper du koser deg i graviditeten ellers:)
Mamma i lykkerus Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jeg kjenner akkurat det samme. Er 23+3 idag og har nå bestemt meg for å gå til legen til uken og be om sykemelding 20 prosent. Står og går på fliser 8 timer om dagen og må bruke krykker når jeg kommer hjem fra jobb. Smertene er nederst i ryggen og de siste dagene har det kommet ned i rompa og lårene. Bare å ta det med ro, som jeg får beskjed om av alle som har barn fra før. LYTT TIL KROPPEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå