Gå til innhold

Godteri og mat som er forsvunnet fra markedet....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kinesisk Chili fra Uncle Bens... Beste middagen jeg noensinne har smakt. Alle andre "Uncle Bens" smaker dritt..

Skrev til og med en mail til "Uncle Bens" for å få den tilbake, men fikk aldri svar:(

Savner også den pastaurtekrydderposen man fikk kjøpe for 15 år siden. Levde på de to tingene da jeg studerte og hadde råd til middag;)

Jeg savner......

Kjempe-Yes( den gamle som hadde en helt annen konsistens.Den hadde blått papir husker jeg)

Salte Ufo

Grønn Nibb It

Syrlige drops. Verdens beste sukkertøy

Flips. Verdens nest beste sukkertøy

Annonse

Sure drops fra BonBon. De hadde surt, grovt pulver på utsiden, og surt pulver inni. Kjempegode!!!

Salte lakrissnører

Melkesjokolade med NonStop (ble plutselig borte...) :(

Rieger og Hasla (mimre, mimre)

En is i kjeks fra Mövenpick med sjokolade og stooore sjokoladebiter inni.

Is"biter" i et rødt kremmerhus. Mange biter med en blanding av sjokolade og vaniljeis overtrekt med sjokolade. DE var gode!

De sure dropsene fra bonbon, er det "rektors ruker" du mener? hehe, husker iallefall at de var GALLsure!!

Fra bonbon savner jeg løse tenner som var gule "hundetenner" med godt salt inni. Og posene med bare kloakk slam, tror ikke de fins mere?

For øvrig også kloakk slam kjærlighet og ørevoks kjærlighet :P

Savner

smørbukkisen,

shio brusen,

soho sjokoladen,

champagne drops,

bubble-king tyggisen,-den lilla,

astronautisen,

coco-bahia isen

og alle de individuelle posene fra bon-bon! Som rektors ruke, måkeklatter, tissemaur... De var fantastiske!

Den smørbukkisen som noen savner oppi her er kommet i butikkene igjen.. Er en av årets is-nyheter!

Jeg savner den gule smurfedropsene, stupedama, salte bjørner og salte lakrissnører.. Vet noe av dette finnes, men er ikke sånn som det var før!

Annonse

Artig!

Savner:

*alle Bonbon posene med bare en sort i, spesielt Griseflaks

*STRATOS MED NØTTER!! Beste sjokoladen EVER.

*store ostepop. Av og til finnes de og av og til ikke.

*cheez ballz. Samme som over.

*Den gule naturchipsposen

*blå pose med lakrissnører

*de gamle salte bjørnene

*salte ufo

*pandabrus!

Sikkert mer også som jeg ikke kommer på. Ble veldig nysgjerrig på salt smurf. Det kan ikke jeg huske :)

Gjest eelis+kian ♥

Biscuit-sjokoladen husker og savner jeg noe enormt!! Men når jeg spør noen om den, er det ingen som husker den! Jeg foreslår at vi presser Freia til å få den ut på markedet igjen, og JA, den mørkeste var best!! :-))

Ingen som har nevnt favorittene mine jo...

Savner X-tra chipsen til Kims, rifla chips med masse krydder på.

Lett-is, saftis med sitron og bringebærsmak.

Solo pluss, den med guava, alle jeg kjener syns den var ekkel utenom meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...