Gå til innhold

Godteri og mat som er forsvunnet fra markedet....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jah!! Lakris-smurf er en klassiker *mimre*

Hvis noen lager facebook-gruppe om det, så lover jeg å melde meg inn! :)

Og Grus ja! :) Og krutt-tyggis, sånne svære lakris-tyggi-kuler, de kjøpte jeg noen kilo av når jeg var mindre :P

Men det jeg savner aller mest er en smågodt-ting: store gele-fisker i to farger med sukker på (og nei, det er ikke de sure med hull i jeg mener).

gode gammeldagse bugg med delestrek! De var gode i smaken :-)

Isbjørndrops. Vet ikke om de het det, men de så ut som små isbiter, og hadde gjennomsiktig papir med blå skrift på. Smakte friskt :-)

De burde lansere slike gamle godterier som limited edision, sikker på det ville gått som hakka møkk!

Annonse

* Love leskedrikk på boks. (Ikke Lovebrusen fra Berentsen som selges i dag)

* Rakettis

* Lipstick is

* Kims potetløv med paprika

* Hubba Bubba med tropesmak (neongul)

* Ravioli med pesto

Jaaaa...salte lakris-snører fra malaco. og lakris-smurfen i gul eske.. og Disney-sjokoladen. En rød firepakning med sjokolader, hvor hver sjokolade var pakket inn i eget papir. Det var en brun firkantet sjokolade, med en disney-figur opphøyet i hvit sjokolade. FANTASTISK god!!!

Annonse

Daimkuler

Yade (jade?) sjokolade

Lakris kjærlighet på pinne (savner max!!!)

og en kjeks jeg ikke husker navnet på: den kom i 8-pakk i en blå emballasje. Kjeks i bunn, nugat oppå og mørk sjokoladetrekk...

Sikle... :P

Kan ikke lese på denne tråden, får lyst på ALT mulig!

Hubbabubba-brusbokser

De gamle salte bjørnene - elsket dem!

Salte lakrissnører i blå pose, hvorfor har de bare de vanlige nå? De røde er vel også borte..

soho-sjokoladen

riegel og hasel - savner jeg mest for nostalgiens skyld, også Muh : liten sjokolade med bilde av en ku på :)

easy (tror jeg det het) sånne potetgull i eske/boks, ligner på pringels men tusen ganger bedre! Elsket de!

Tom&jerry/finger IS :P

Sånn blå trekanter is - kjempegode!

Shio

Mye som går igjen i det jeg savner også :)

Rød stratos, riegel sjokoladen, blå hubba bubba, gule smurf, syrlige drops fra nidar. husker ikke hva de heter. Shio brusen (verdens beste) pink panther brusen og coco bahia isen. (tropisk smak hvit saftis)

Jaaaa...salte lakris-snører fra malaco. og lakris-smurfen i gul eske.. Måtte alltid ha det når jeg skulle på kino,.. Kino-opplevelsen er ikke langer dan samme :(;)

Savner Toro Greek Wrap, men klarte å "herme" litt på egenhånd og fikk døyvet verste lengselen ;)

Savner også den originale Bugg'en!!! Så de var kommet igjen i butikken, men så langt i fra det samme som de gode gamle!!! SKUFFA!!!!

stratos med nøtter

opal fruits isen fra diplom is

aprikos sjokoladen i tvist posen (hvem liker banan liksom)

shio brus med apelsin og fersken smak

rosa smurfekarameller (smaker som de i dropsesken, men må pakke innpå hele esken om det skal være det samme) :P

safari is i 10 pakning (brun,rød og gule)

lollipopp is i litersbeger

apelsinkrokan sjokoladen

cheese balls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...