Gå til innhold

ikke motivert eller interesert i jobben min lenger.

Anbefalte innlegg

hva gjør jeg?

jeg har elsket jobben min i alle år, nå etter en del tull på jobben kjenner jeg med demotivert og uinteresert. har rett og slett ikke lyst til å jobbe med dette lenger men har ikke råd eller mulighet til å ta noen ny utdannelse nå. så må jo bli. kunne kanskje søkt med jobb et annet sted men føler meg så uinteresert og demotivert at jeg har ikkelyst til det heller. vet heller ikke hva jeg kunne tenkt meg om jeg skulle gjort noe nytt. kjedelig situasjon.

så folkensetter litt syting og klaging hva gjør jeg med dette. kan jeg klare og motivere meg selv med en sjef som demotiverer hele tiden. og hvordan skape ny interesse for noe man har gått lei på en måte?

Fortsetter under...

ingen som hadde noe å si om dette? ingen som har følt noe lignende? ingen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre?

jeg jobber i barnehage, og nei jeg lar ikke dette gå utover ungene, selv om jeg vet jo at man kanskje ikke gjør jobben like godt ubevist. men jeg gjør så godt jeg kan for ungene men kjenner at sjefens herjing med meg og de andre annsatte gjør at det er vanskelig og motivere seg selv og de andre på avdelingen. det er mye sykdom og jeg tror nok at sjefens metoder nok kan være en av grunnene til at sykdom har økt hos oss.

Jeg ble veldig demotivert i jobben min en periode. Det ble veldig kjedelig, det skjedde liksom aldri noe nytt og gjorde det samme dag ut og dag inn. Men en dag søkte jeg på en sjefsstilling, som jeg fikk. Med denne stillingen fikk jeg nye utfordringer i hverdagen, noe som gjorde at jeg ble mer motivert.

Jeg vet ikke hvordan det er i bhg. Men, du kan ikke ta noen kurs eller noe da? Vet ikke noe om stillingen din, men kanskje du kan få en høyere(?) stilling eller noe selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...