prøverigjen:) Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 endte i ks på bærum sykehus, fantastisk oppfølging og ikke planlagt ks gikk kjempefint. masse lykke til alle dere andre;) kommer til å være innom litt her alikevel, ellers så sees vi på dib;)
summer85 Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Gratulerer så mye!! Kos dere masse i tiden fremover!!! =)
<3 klar for prinsesse nr2 <3 Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Gratulerer så mye! !!! åååhh nå ser jeg at alle føder her.... Jeg å vil..... Kos dere på barsel!
Peispå! Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Gratuerer så masse med nurket! Håper tiden etter ks går greit, og at dere koooooser dere alle sammen:-)
♥Blåvinge og epleungen♥ Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Hurraaaa!! En fantastisk nyhet! Gratulerer så mye prøverigjen. Kos dere masse, så håper jeg at vi møtes på DiB etterhvert. Rock`on med lille-prinsen ;-) Stor klem,
gulda Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Jippi!!!! Gratulerer!!! Tenk, nå har du skatten din -så glad på dine vegne! Håper at det går bra med dere! Er jo krevende med en nyfødt, men at det går an å være så deilig som de små nurkene, da! En kan jo ikke annet enn å se på dem ) Kos deg kjempemasse, og så sees vi på dib! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå