Gå til innhold

hva er favorittaktiviteten til deres små for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr 1 er å studerere merkelapper på lekene sine, kan ligge lenge å fikle med de, takk og pris for merkelapper sier jeg :)

Nr 2 er stjele tlf, fjernkontroll+trykke på dataen sånn at den får merkelige innstillinger :)

Han er forresten akkurat 7 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, så morsomt:) Akkurat samme her, og min er 8,5 mnd!

Merkelapper er aller best, så mobil/fjernkontroll/data :)

Skrevet

Her gjør avisen baby ekstatisk! Sidene blafrer jo OG kan rives i stykker og spises! Legger jeg meg ned på matta hans med en avis, ser jeg at han lyser opp og åler seg mot meg i turbofart! ;-)

Skrevet

Alt av småting som kan fikles på og studeres.

Feks et støvkorn på gulvet,et gresstrå som har sneket seg inn verandaveien osv..

Og kattene.. det er sååå stas å kravle etter kattene. :)

Og når hun får til å klappe en av de eller får respons med de så skoggler hun.

Ellers så har hun begynt å forstå at på kjøkkenet,der finnes det både vannskåler og tomflasker ståendes på gulvet..DET er spennede det. ;)

7mnder.

Skrevet

morsomt at deres små også elsker lapper :)

Mini har fått lese se&hør noen ganger, veldig morsomt for han :)

men heldigvis har han ikke fått med seg at det er vannskåler og div på kjøkkenet enda. Travle tider i møte :)

Skrevet

Jeg fikk en genial gave av en venninde med barn fra før. En koseklut hvor hun har sydd på masse merkelapper, heaven for baby 7 mnd:)

Skrevet

He he merkelapper er også poppis her:)

Ellers er det å dra ut ALT fra tv benken. Dra duken på bordet og alt som er på bordet(fjernkontroll,mobiler osv).

Hun er 7(snart 8 mnd)

Skrevet

vet du hva, det må være den beste ideen jeg har hørt på lenge!!!!

Her skal symaskinen frem asap!

Tusen takk for tips!!! :D

Skrevet

Så bra, håper det faller i smak for babyen din:)

Skrevet

Det som er det store her i gården er tomflasker og hårstrå.. Kan sitte leeenge med et hårstrå i hendene å fundere på hva det er :P Samt at det er bare en liten uke siden han reiste seg selv for første gang, så han blir illsint når vi setter han ned på gulvet :P

Ellers er ting som kiwirefleksen vi fikk under bleiekampanjen og sirkler av tre :P Dytter på ene siden for å få den til å trille i en stor kart for så å åle seg etter :P

9, snart 10 mnd :)

Skrevet

Snoren på mors hettegensen og reima på stelleveske er topp. Og tutekoppen er morsom å leke med. Aviser smaker ekstremt godt og knitrer så fint. Og større barn er kule å klå på...

Skrevet

hehe etter at jeg så modig skrev at jeg skulle sy selv, så googlet jeg litt på nettet og fant mange fine med lapper på :)

Skrevet

mini flørter vilt med jenter fortiden, bryr seg ikke om at de er noen år eldre, roper når de ikke gir han oppmerksomhet :)

Og hva skal vi egentlig med alle disse fancy og dyre lekene når vi har lapper, snorer og trekuler :)

Skrevet

Geniale kluter :D

En sånn en skal jeg kjøpe...

Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn
Skrevet

lillegutt er 3,2 mnd ca, og har oppdaget knapper! Alt av knapper skal gripes etter og helst inn i munnen (noe som ikke er så lett, da de sitter fast på klærne :) Ellers har han (pga min mor/stefar) oppdaget tv'n, og har en koseklut han elsker å leke med :)

Skrevet

6 mnd, liker best å prøve og ta fra 3-åringen lekebilene hans. Ikke veldig populært. Ellers liker han å klype meg i kinnene og i nesa, da ler han høyt og hjertelig. Blir nok en liten ramp.

Skrevet

Er nok en liten ramp her også...

Liker å rive mamma i håret! Klatre opp på mamma - og det beste er å trykke på pumpa når mamma pumper seg. (fullpumper)

Ellers er det også alle slags småskåler, skjeer, og alt annet som finnes i kjøkkenskuffer og selvfølgelig å se på, ta på og ta fra storebror.

Skrevet

Glemte lese bok! Hun elsker å ligge på gulvet ved siden av noen som leser for henne. The hungry Caterpillar har lenge vært en favoritt, nå har hun dilla på Sjøvenner fra Godboken.

Og så er det fortsatt kjeeeempegøy å hoppe eller at noen andre hopper mens hun ligger i dobbeltsenga så det blir en trampoline, hun får helt latterkrampe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...