Pregno Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Familien reiser 14 dager til Mallorca. Hvor mange bleiepakker bør vi ha med? Hvor mye grøt har dere brukt å ha med? Hva med badebleier? Regner med at det meste er å få kjøpt der nede men er vel kanskje endel dyrere? Noen andre tips til hva som er greit å ha med på flyet? Mat og noen leker kanskje?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Lillegutt her var bare noen mnd da vi reiste første gangen. Når vi reiser nå tar jeg ikke med så mange bleier da det kan vi få kjøpt der nede - ikke er det så alt for dyrt heller. Med tanke på grøt kommer det an på hvor ofte barnet ditt spiser grøt. Min sønn spiser sjeldent grøt, og om han gjør det er det havregrøt. Så ville tatt med 1 (evt 2) pakker med havregryn og lagd grøt av den. Badebleier hadde vi med, men får kjøpt der nede. Ang på flyet har jeg ikke mange tips. Vi skal selv ut å fly i sommer og jeg må innrømme at jeg er spent da vi har en fysisk gutt som liker å leke/løpe.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Bleier er ikke noe å stresse med, man har råd til en eller to pakker bleier der nede og... heller andre ting å spare inn på. Vi hadde med litt små ting på flyet som jenta vår kunne pussle med, duplo og andre favoritt puzzel. mat får man kjøpt der, jeg bruker aldri badebleier, men en badebukse som er til babyer/småbarn de er det plast i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå