Gå til innhold

Spent på hva UL viser idag, første forsøk med menopur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 forsøk med Gonal-f og 1 forsøk med puregon, så valgte st.Olavs å prøve menopur denne gangen + nesespray synarela.. Håper det ser bra ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende :) Håper at det gjør susen med ny medisin! Hvordan gikk det på ul? :)

Skrevet

så spennende :) Håper at det gjør susen med ny medisin! Hvordan gikk det på ul? :)

Skrevet

Skrevet

Gikk fint :) stimuleringen har funket bra - d blir uttak mandag og forhåpentligvis blir det innsett onsdag :) krysser fingrene for ett eller flere egg på frys også :) hvordan står d til med deg?

Skrevet

Spennende da :) så de mange egg nå da? Håper at de finner gullegget :) Her går det bra, formen er dårlig, men skal nå ikke klage, det blir vel bra når jeg kommer over i 2. tri. :)

Skrevet

Legen prata noe om 6-7 egg på ene sida, og så fikk jeg ikke helt med meg hva hun sa som var på andre sida, men d var en del + at hun mente noen av dem ble større frem til mandag!

Bare å krysse fingrene for at det er god kvalitet på disse! Kjenner jeg ikke er helt motivert til en ny nedtur!

uff,dårlig form ja, håper d retter seg når du kommer litt lengre ut i svangerskapet :) det gikk fint på tidlig UL ja..? :)

Skrevet

Uttak igår og dem tok ut 10 egg :) nå venter jeg på at klokka skal gå og laben ringer å forteller hvordan befruktningen har gått!!

Krysser fingerene for at dem ikke ringer i morgen,men kommer meg til tr.heim i morgen for tilbakesetting.. Kom halvveis sist,da ringte dem- avbrutt forsøk.

håper inderlig at menopur har

Skrevet

håper inderlig at menopur har gjort susen... skulle d stå :)

Skrevet

Hei

Håper du får en hyggelig tlf snart, 10 egg er jo flott :-)

Jeg går også på Menopur og spray denne gangen, skal på UL fredag og håper på å få ut noen gull egg i beg av neste uke.

Masse lykke til de kommende dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...