Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Etter 2 forsøk med Gonal-f og 1 forsøk med puregon, så valgte st.Olavs å prøve menopur denne gangen + nesespray synarela.. Håper det ser bra ut
Gjest Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 så spennende Håper at det gjør susen med ny medisin! Hvordan gikk det på ul?
Gjest Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 så spennende Håper at det gjør susen med ny medisin! Hvordan gikk det på ul?
Gjest Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 så spennende Håper at det gjør susen med ny medisin! Hvordan gikk det på ul?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2011 Gikk fint stimuleringen har funket bra - d blir uttak mandag og forhåpentligvis blir det innsett onsdag krysser fingrene for ett eller flere egg på frys også hvordan står d til med deg?
Gjest Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Spennende da så de mange egg nå da? Håper at de finner gullegget Her går det bra, formen er dårlig, men skal nå ikke klage, det blir vel bra når jeg kommer over i 2. tri.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2011 Legen prata noe om 6-7 egg på ene sida, og så fikk jeg ikke helt med meg hva hun sa som var på andre sida, men d var en del + at hun mente noen av dem ble større frem til mandag! Bare å krysse fingrene for at det er god kvalitet på disse! Kjenner jeg ikke er helt motivert til en ny nedtur! uff,dårlig form ja, håper d retter seg når du kommer litt lengre ut i svangerskapet det gikk fint på tidlig UL ja..?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2011 Uttak igår og dem tok ut 10 egg nå venter jeg på at klokka skal gå og laben ringer å forteller hvordan befruktningen har gått!! Krysser fingerene for at dem ikke ringer i morgen,men kommer meg til tr.heim i morgen for tilbakesetting.. Kom halvveis sist,da ringte dem- avbrutt forsøk. håper inderlig at menopur har
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2011 håper inderlig at menopur har gjort susen... skulle d stå
L&L Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Hei Håper du får en hyggelig tlf snart, 10 egg er jo flott :-) Jeg går også på Menopur og spray denne gangen, skal på UL fredag og håper på å få ut noen gull egg i beg av neste uke. Masse lykke til de kommende dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå