Beibifot er blitt Storebror Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Skulle noe skje med bebisen så får vi ihvertfall hjelp fra sykehuset!!! Den magiske uke 23 Etter jeg har hatt blødninger hver uke siden uke 18, så er føden åpen for å hjelpe meg om noe skulle skje. Fikk en skikkelig dritt opplevelse fra sus i uke 18, fikk da en helt spontan blødning. Kontaktet føden, og fikk i svar at: det er nok en beynnende abort.... :/ ikke noe vi kan gjøre for deg. Tok kontakt med legevakta, fikk komme inn å sjekka om det var hjertelyd. Heldigvis for det, ellers tror jeg det hadde vært noe tøffe dager fram til UL 1 uke etter. Så nå kan jeg senke skuldrene, for å kommet så lang. Ønsker alle en deilig helg med mage og familie!!! Måtte bare få det ut )
veslamøy Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Så herlig! Krysser fingrene for at du slipper hjelpa :-)
Septemberknøttet Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Så godt å vite, håper du ikke trenger noe hjelp fra dem! Deilig å senke skuldrene og bare la lille nurket vokse seg stor og sterk:-) Vi er i samme uke forresten! Ha en herlig ny uke med magen og sola som forhåpentligvis titter frem:-) Klem
En, snart to :) Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Samma her, starter på uke 24 i dag. Er i et høyrisiko svangerskap og puster endelig lettet ut over at babyen vil få hjelp hvis noe skjer! Phu... Og jippi ai ai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå