wjkcg Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Har termin i morgen, men ingen tegn til noe som helst. Fødte tre dager før sist, og hadde tenkt at jeg kom til å føde enda tidligere denne gangen. Men nei. Kjenner at jeg er så lei av å planlegge for at det kan skje når som helst at jeg isteden nå tenker at det neppe blir noen fødsel... At jeg må gå med denne magen lenge og ikke får møtt babyen min. Joda, skjønner at fleste barn kommer ut en gang, men blir gal av å bli spurt flere ganger om dagen om noe skjer - og av å ikke kunne gjøre noen avtaler (sist startet fødsel med at vannet gikk, ikke noe forvarsel med rier, så synes det er greiest å være nær hjemme).
trolla <3 <3 Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 I hear you sister!!! Verste kommentaren jeg får nå til dags er : Går du her med mage enda? Skal den ikke komme ut snart?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Hjelper ikke akkurat med alle spm, nei... Man er jo rimelig utålmodig selv, om ikke alle skal være utålmodig for oss og sammen med oss hele tida også Men, jo, babyen kommer jo til slutt. Og fødselen trenger jo ikke å starte som sist i det hele tatt. Ville kanskje forsøkt å finne på noe å gjøre, for å gå hjemme og vente blir man jo ikke akkurat så veldig tålmodig av;) Jeg har hatt en fødsel som startet med rier og en som startet med at vannet gikk litt og litt. Har 21 dager igjen idag, og jeg kommer til å ta byturer og dra litt på besøk, ta en lunsj ute i ny og ne og ikke tenke på om vannet skal gå eller fødsel starte mens jeg er ute og farter. Kommer til å gå på veggen om jeg bare skal vente iallfall;) Lykke til!
heltklar Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Godt vi er flere...er så lei alle velmente kommentarer...har ennå 1uke til termin, men siden jeg fødte før tiden sist har jeg vært så innstilt på det samme denne gangen. Har få tegn til fødsel...bortsett fra psyken da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå