Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke begynt!! Er jeg 23 uker på vei og bare kjøpt en body, en lue og en bukse. Merker jeg blir litt stressa.

Når begynte dere å kjøpe inn ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg fikk min første hadde jeg min første babyshopping i uke 35... GIkk bra det;) Kjøpte bare vogn,seng og bilstol før fødsel, tok det andre etterhvert.. Hadde heller ikke kjøpt noe tøy før tulla kom, men det var pappaen ute å ordnet mens jeg slappet av på sykethuset. Eneste jeg vet jeg skal kjøpe før fødsel denne gang er ammebh, og ammeinnlegg. Eneste jeg savna forrige gang:)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe selv, men fått veldig mange gaver allerede. Så litt er på plass allerede: vogn, en god del klær, vugge, grindseng x 2, lekegrind.

Nå får jeg tvillinger da, så tror folk er litt ekstra gavmilde da siden jeg må ha dobbelt opp av alt. hehe.

Skrevet

hei. jeg er i uke 27 nå, og har bare kjøpt inn en body og en bukse. ;) Men vi flytter til ny by så er nok derfor jeg ikke gidder å starte enda.. og så får vi mye arv :)

Skrevet

Jeg er 25 uker, og starta for fullt denne uka:) Har litt startende bekkenløsning, og også en del sommerplaner- så vi tenkte det var best å få gjort en del nå før jeg blir for stor:) Koser meg kjempemasse med innkjøpene, og har kjøpt vogn, stellebord, bilsete, seng, vugge, dyne, pute, madrass og litt klær:)

Skrevet

Har det meste fra storebror da, spørs litt å se hvilket kjønn det er også, sånn at hvis det blir en jente, kan noen av plaggene med fordel byttes ut med litt feminint snitt.

Kunne kanskje trengt noen fler klær i str 50, etter råd fra her inne kjøpte jeg minimalt med klær i den str, og så ble han pitteliten. 56 ble litt stort på han. Men det kan vente til jeg er litt lengre på vei, blir koseshopping da! :-)

Skrevet

Joda her begynte hamstringen etter UL i uke 17+4 ;) Har nå to fulle poser med klær til lille jenten min <3 Er så utrolig kjekt å se på/handle baby klær!!

Arver vogn, seng, vugge, bilsete. Så da gjenstår det stellebord, badebalje, vippestol :) Er i uke 23 så har vel egentlig god tid enda, men er plaget med bekkenløsning så tenker vi bruker litt feriepenger på siste rest til snuppa så kan eg ruge resten av sommeren :D Hihi

Skrevet

Er ikke mer enn 13+4, men har allerede handla noe klær. Bodyer,bukser,gensere osv. Skal vel også handle vogn,seng osv når feriepengene kommer. Grunn til det er fordi jeg har slitt med bekken og hofter siden 2006. og vet ikke hvilke invirkning det vil ha videre. i blandt klarer jeg jo ikke gå, så er redd det ikke blir lettere når jeg er gravid. så får vel ta det nå mens jeg enda kommer meg rundt på egenhånd :) hehe

Skrevet

jeg er i min 18 uke og har kjøpt seng, stellebord, vogn og små saker:) dyrt blir dette så greit å fordele utgiftene utover svangerskapet:)

Skrevet

Med førstemann begynte jeg å kjøpe litt klær når og da etter ordinær UL. Vogn bestilte vi i uke 23-24 tror jeg (pga leveringstid), og vi kjøpte et bilsete på omtrent samme tid pga. salg. Alt annet ble ordnet de siste 2 månedene før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...