Gå til innhold

40 dager igjen... Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo höygravid jo... allerede!

Hvor har tiden blitt av?? Fatter ikke åssen de siste 2 mnd bare har forsvunnet. Höygravid liksom...?

Er jo ganske lei av å väre gravid og vente og vente og vente, men plutselig föler jeg meg ikke klar overhodet!

Så utrloig trött og sliten om dagen. Föler jeg ikke får gjort noe utenom de hverdagslige tingene jeg må, som å lage middag, vaske klär, levere, hente og alt det der.

Fortsatt noen småting jeg må innhandle, sprinkelsenga skal males, og jeg har ikke begynt å pusse den engang...

Datteren min kom en måned for tidlig, så går det sånn igjen (ingen indikasjoner på det da), så kan babyen komme om en ukes tid!!!!

Vet det kanskje ikke skjer, men vil liksom väre klar da.

Ja ja, er vel bare til å logge av og begynne å pakke sykehusbagen... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vel alle gode og dårlige dager, noen hvor ventetiden er uendelig og noen der det plutselig er skummelt kort igjen. Men krevende når kroppen blir så tung og hodet ganske tomt...

Har termin i morgen, men ingen tegn til noe som helst, så har nesten gitt opp etter å ha vært fødselsklar i flere uker. Men babyen dukker vel opp. Og det er sikkert ting vi har glemt å forberede, men alt løser seg jo.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...