kokosyklus Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Våknet av at den ene begynte å dra seg skikkelig til og kjente den ble sterker og sterkere samtidig med nedpress. Jeg måtte puste meg gjennom den pg tenke, fy f...dette har jeg å se frem til.... Så kom det en til rett etter den andre og deretter en tredje - uten pause?? omg... Jeg begynte å lure, men så ga det seg. Lå lenge etterpå og kjente på skikkelig nedpressfølelse, så det er vel modning på gang nå da. Dette kan jo vare i ukesvis, er 26.5 i dag, men det betyr at det er starten på slutten:)) Je je je!
Billie Jean Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Så bra:) Da blir det snart fødsel! Lykke til! (Jeg stusset litt da du så strålende fornøyd ut med å ha fått rier i uke 27 eller hva det sto, men heldigvis rettet du det!)
kokosyklus Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2011 He he, det hadde vært bekymringsverdig:) Det var jo grunnen til at jeg ikke fikk jobbe etter uke 29. Følte ingen grunn til å juble da. Det eneste problemet er at jeg har to skole innleveringer jeg MÅ få levert før jeg føder, barnerommet er ikke klart, bagen er ikke pakket, klærne er ikke sortert og vasket, osv osv osv.... jeg stresset sinnsyt ionni meg i natt ned alt som ikke er klart, så ble litt skuffet og glad på en gang da det ga seg:) Starten på slutten:)) aaah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå