Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg skal på jobbintervju, og lurer på om noen av dere har forslag til hvilke negative sider man kan ha som ikke er så negative allikevel... Det er en selgerjobb...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Huff. Bare si det som det er. De kan så uansett ikke legge særlig vekt på det - hvem er det i all verden som har evne til å se seg selv så nøytralt fra utsida at de vet sine negative trekk? Dem er det omverdenen som ser.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Alle egenskaper kan være positive i rett sammenheng, og alle kan være negative i en annen situasjon. Det finnes ingen fasit på dette. Er nettopp derfor man setter sammen arbeidsteam utfra personlighet og ikke kun utfra kvalifikasjoner på papiret. Denne linken kan jo kanskje hjelpe deg litt? Selv er jeg INFJ- en merkelig personlighet *hehe* http://www.keirsey.com/sorter/instruments2.aspx (Håper den linker rett til et spørreskjema)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Tja.. altså, jeg vet jo noen negative ting med meg selv... Som f.eks. at jeg gjerne skulle vært mer utadvendt. Jeg sier aldri nei til ting, selv når det er ting jeg egentlig ikke har lyst til. Jeg er av og til for perfeksjonist. Men jeg vet ikke om dette er noe å si.. Iallfall det med at jeg ønsker å bli mer utadvendt... Men.. det er jo forskjell mellom de ulike rollene jeg har. Jeg er mer sjenert ute på byen blant mange ukjente enn i jobbsammenheng der jeg har en klar rolle. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Det spørsmålet handler vel som oftest mer om selvinnsikt enn om faktiske negative sider, så tenk ut et svar som sier noe om deg (forhåpentligvis på en fordelaktig måte i forhold til jobben du søker) framfor å liste opp 3 negative ting som kan tolkes som ikke så negative i visse sammenhenger...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #10 Skrevet 28. mai 2011 At du gjerne skulle vært mer utadvendt bør du definitivt ikke nevne på intervju for en selgerjobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå