Gå til innhold

Den første av mange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...våketimer pga halsbrann, urolige ben etc. Sånne koselige plager som i det minste får meg til å glede meg til fødselen etterhvert! Men vet av erfaring at det kan få en måned til å vare ganske lenge...

Jaja, jeg tar en tur inn på anonymforum og leser hva de rare damene skriver! Ganske underholdende!

Sorry syting forresten. Men jeg er vel ikke alene heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe du er ikke alene ;) er først de siste 4-5 nettene jeg ikke har sovet spesielt godt, så skal ikke klage. 15 dager til termin ;)

Skrevet

Har du prøvd gaviscon for halsbrann og Magnesium for urolige ben. Jeg tilber i alle fall min flakse gaviscon.

Skrevet

Gaviscon mot halsbrann bruker jeg også før leggetid. Gull verdt!

(Ga opp kanel og andre rare kjerringråd. Det var bare kjemikalier som hjalp!)

Skrevet

Er vel noe av det dette forumet kan brukes til, nemlig klaging?! Synes ihvertfall det er kjekt å kunne dele litt her framfor å ta ut alt med den stakkars mannen min : )

Våknet hver time og måtte på do i natt, så skjønner hva du mener om motivasjon! (I tillegg ekstraoperasjonen med rett og slett å komme seg opp fra sideleie til stående med så stor mage).

Skrevet

Ellers hørt at noe av det beste mot halsbrann er Love hearts!

Skrevet

Skriver under på "love harts" jeg! De er goe å knaske på mot halsbrann. Funker for meg!

Men må nok nevne at jeg ikke er veldig plaget av det!

Mine urolige ben ga seg nesten helt etter at jeg ble 100% sykemeldt(på grunn av bekkenløsning) og kun har logge på sofaen.

Har værken kramper eller urolige ben lenger, noe jeg var mye plaget med frem til jeg ble sykemeldt.

Skrevet

Banan er også bra mot kramper i legger:-) Funker på de fleste.

Skrevet

Takk! Problemet i går var at min lure mann hadde kastet gavisconen jeg hadde fra forrige svangerskap fordi den hadde gått ut på dato... (som om jeg bryr meg om det i en sånn stund!)

Nå har jeg bedt han kjøpe ny, så får vi håpe på en bedre natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...