Juliprinsessene Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 hvor lenge etter fødselen setter man inn fødselsannonse i avisen?
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 På sykehuset jeg skal føde, kommer en fotograf 2 ganger i uka og tar bilder. Deretter ordner han annonse i de avisene vi selv ønsker =)
wjkcg Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Synes det er store forskjeller på det jeg. Satte inn så fort jeg kunne sist, men ser f.eks i Aftenposten at folk har venta inntil en måned før de får ordnet det, så det er igrunnen opp til dere. Denne gangen skal jeg ihvertfall ha kontroll på det selv. Svigermor satte inn annonse i lokalavisa der mannen min er fra, med bilde bare av han og babyen. Var skikkelig full av hormoner og ble kjempelei meg for at hun satte inn en annonse der jeg følte at jeg ikke hadde noen rolle ift dette barnet. Så denne gangen blir det ingen bilder sendt dit, før jeg får ordnet annonse selv!
summer85 Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Dette varierer nok veldig... Men på sykehuset jeg skal føde kom det er fotograf 2 ganger i uka og tok bilde og satte inn i avisa så da kom den ganske fort.. Nå har de sluttet med det, å det er de nybakte foreldrene som selv må ta bilde og sende inn.. Så derfor varierer det nok veldig på når den enkelte gjør det. Noen gjør det allerede på føden, andre med engang de kommer hjem og noen kan jo glemme det litt i alt amme, baby "styret" og derfor tar det litt tid før de sender inn.. Jeg kommer nok kanskje til å sende inn allerede mens jeg er på barsel tror jeg, for bildet skal bare sendes på mail =)
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Tenkte å sette inn bilde i lokalavisen etter noen dager,den kommer ut 2 ganger i uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå