Gå til innhold

Hvilke type spørsmål irriterer dere andre spådamer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser gjennom hva folk spør om her så ser jeg at det er noen desperate damer som aldri blir gravid... og strever med å få svar og håp. Jeg er en av de. Føler virkelig med dere andre!

Så har vi disse som er et par måneder på vei som gnåler om NÅR DE FØDER. Må ærlig innrømme jeg foretrekker dere som sliter med å oppnå det dere ønsker, enn dere som allerede har fått det, og som likevel ikke blir tilfreds!

Hilsen en av de som jevnlig spår her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! det kan være tidligere opplevelser også som gjør at du spør angånede fødsel etc. Jeg hvet jeg har spurt om når jeg føder, hvordan går svangerskapet, kjønn etc. Men når man har født en gang og hadde en vanskelig fødsel, mistet 4 ganger på nesten 5 år og da endelig blir gravid men er bekymret er det veldig godt å få litt tilbakemeldinger på andre ting en om jeg blir gravid eller ikke for den bekymringen har vært tidligere. Det var dagens utblåsning...måtte bare få det ut- ble bare litt provosert.

Skrevet

Jeg tror når man kjenner irritasjon skal man ta seg en pause fra forumet, jeg er her kun små turer av gangen, det er for å holde fokus, om jeg skulle vært her hele tiden ville jeg nok blitt irritert jeg og. Jeg har veldig lett for å ta på meg ansvar og vil gjerne hjelpe om jeg ikke klarer sette egne grenser, blir jeg irritabel, da må jeg ta en pause, det er min måte å ta vare på meg selv. Jeg forstår de som spør om det samme igjen og igjen, jeg har selv vært der, jeg kjenner igjen energien. Til deg hi, kanskje er du en som spår endel her inne, men ikke spå når du er irritert eller ikke spå de du blir irritert over. Det er en grenseløs usikkerhet blant mennesker, det er veldig synd, mye av det er samfunnskapt, fordi vi er mer eller mindre tatt fra å ta egne avgjørelser på så mange måter.

Jeg kan selv komme dit, det er helvete for meg, men det gir meg samtidig ydmykhet for de som er der ofte. God tanke til deg hi, du bruker nok mye av kreftene dine her, og til dere som spør og er usikre,

det er helt ok om fullt ut menneskelig å være det.

Anonym M

Skrevet

Jeg blir ikke provosert eller irrritert av noen spørsmål. dette er et spå/horoskop forum og alle slags spørsmål dukker opp. Jeg svarer der jeg føler jeg har noe å si og der det dukker opp noe. Jeg har forståelse for at man kan lure på masse rart og dømmer ingen utifra det. Grunnen til at man kanskje lurer på fødslesdato og forløp kan være en dårlig erfaring og redsel fra tidligere svangerskap og fødsel.

Derimot bruker jeg mye energi de gangene jeg er her inne og tar meg gode pauser. Noen ganger svarer jeg hver dag i en uke og så kan jeg ta meg 2 mnd pause. :) det tror jeg er lurt. ;) Dersom man blir irritert over spørsmålene som kommer tror jeg det kan være lurt med en pause. det er helt lov!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...