Gå til innhold

Så lei meg i kveld:( Noen snille som vil se på en liten ting?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig snilt!!:)

Det har seg slik at vi skulle kjøpe ett hus av noen i min slekt, og skulle selge dem vår tomt. Vi skulle selge tomta like "billig" som vi kjøpte den for.

Greit det, men vi har ett lite lånn på 200 000 mer, så derfor endte vi opp i minus. Hadde vi solgt tomta for det vi kjøpte for hadde vi fått lånet uten problem.

Nå er jeg lei og litt stressa. Nå har vi huset tegnet inn på tomta vårt, skal bare innom kommunen i morgen for å godkjenne.

-Klarer du se om kommunen godkjenner det? (i følge han som har tegnet det på skulle det ikke være noen problem)

-klarer du å se om vi får god takst på tomta? må være lik det vi har i lån eller mer (gjør vi det får vi lånet)

- alt ligger i kortene, ser ikke at vi ikke skal få lånet, men fikk meg en "liten" knekk når det ikke ble helt slik vi så for oss. Klarer du og se at alt ordner seg med kommunen ang godkjenning, lånet i banken til å bygge på tomta, og at taksten på tomta ikke blir mindre enn vi har i lån.

Dette betyr så mye for meg! Hadde satt så pris på svar:)

En ting til. Skal få bli satt i gang, mest sannsynligvis. Problemet er bare at jeg føder 3 uker før termin (gjor det med de to siste, og de setter ikke i gang fødsel før uke 38), ser du om jeg blir satt i gang, eller om jeg føder tre uker før? Om jeg føder tre uker før, går det veeeldig fort ettersom jeg sist fødte på 1 time og 35 min, det har halvert seg for hver fødsel. Klarer du se hvor fort og om det blir noe smertestillende?

Takk så masse masse for svar!:) Betyr utrolig mye for meg:)

FØdselsdato: 30.09.86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...