Gå til innhold

Noen erfaring med kinesisk fødselskalender?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Skal vist få jente jeg nå da... hmmm..

Nr er gutt, kalenderen viser jente

nr to er gutt kalenderen viser jente

Nr tre er jente kalenderen viser gutt

nr fire er gutt kalenderen viser Jente

nr fem er jente kalenderen viser Jente, riktig!

Ikke imponert, en av fem var riktige, jeg vil og tror jeg skal ha en gutt, og han har allerede fått navn, blir det jente, så stakkar oss... lol

• 3 uker senere...

første gang viste den gutt. jeg fikk jente. andre gang viste det jente og fikk jente. tredje gang viser den jente, men venter gutt .. så stemte 1 av 3.. får man mange unger, så stemmer det ca 50 prosent av gangene ;)

Endret av maipiken

Annonse

Jeg fikk at jeg skal ha gutt nå og det stemmer med samboer sin feeling. Men vet ikke enda hva det blir. Stemte ikke med første barnet da som ble jente og det står at det skulle blitt gutt. MEN hun er skikkelig guttejente så kanskje hun "skulle" vært gutt? :P

• 4 uker senere...

Som du ser her HI så er det nok ikke så mye hold i dette, ca 50% som det stemmer for og 50% det ikke stemmer for, så ville nok ikke planlagt ungen etter dette, iallfall ikke om dere må vente mange måneder.

Ville heller prøvd kjerringråd som sex 2-3 dager før eggløsning, misjonærstillingen, ikke orgasme for jenta, spise mye kalsium og lite salt og natrium. (for å prøve å lage jente)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...