tusta1980 Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Begynte med litt vondt i ryggen på kvelden den 23/5. Kl 2 på natten merket jeg litt mensmurringer som etterhvert ble vondere og vondere. Ringte føden kl 4 og fikk beskjed om å ta meg et varmt bad og paracet. Siden jeg er første gang fødende så kunne dette ta tid. Med samboer på nordsjøen så hadde jeg vel egentlig et håp om at det ikke var rier. Kl 6 hadde jeg så vondt og måtte ringe min søster som skulle være med på føden. Kl 07 var vi på føden og da hadde jeg 5 cm åpning. Samboer ventet da på helikopter hjem, men innstillte seg vel egentlig på at han ikke rakk det. Fikk etterhvert epidural som var himmelsk. Fødte en herlig gutt på 3710 g og 49 cm kl 14.20 den 24/5. Samboer rakk siste timen av fødselen. Var egentlig innstilt på å reise hjem i dag torsdag, men pga gulsott må han ligge i lys til i morgen ihvertfall. Vi gleder oss til å komme hjem.
gleder.meg Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Gratulerer! Så bra at samboeren din rakk litt av fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå