Fru-MammaVims Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 var på vanlig svangerskapskontrol på mandag å tok da med en urin prøve. den viste 1+ på protein. legen fortalte meg ikke hva dette betydde eller noe .. noen av dere som kan fortelle meg det ?? har i tilleg begynt å være intens kvalmen å matlusten har minket til under halveis denne uka :S
7569 Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Har selv hatt +2 på protein ved to kontroller men ingenting på siste kontr. Det de har i tankene er svangerskapsforgiftn men da må du i tillegg ha høyt blodtrykk og ødemer som jeg har forstått det. Jeg ville ikke tenkt mer på det var jeg deg. Masse lykke til videre :-)
Fru-MammaVims Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2011 ok =) tusen takk for svar ^^ ble bare bekymret, har slitt me mye hodepine å kvalme å smerter i øvre del av mage den siste uka.. å nå føler jeg at jeg har fott influensa.. så da begynte jeg jo å lure om det kanskje hadde noe med det og gjøre =)
sheba83 Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Noen symptomer på svangerskapsforgiftning er kvalme, hodepine, og smerter i mellomgulvet/over lever. Jeg var på ekstra sjekk på føden i går for kvalme og smerter i øvre del av magen. så hvis du har 1+ på protein ville jeg tatt en telefon til føden. til meg viste det seg å bare være magesyre, men det er bedre å sjekke en gang for mye. man trenger ikke å få høyt blodtrykk med en gang. men smerter i øvre del av magen er et faresignel på svangerskapsforgiftning.
NostraStoria Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Litt protein i urinen er helt ufarlig og er ofte tegn på utflod. Ikke noe å bekymre seg for! Får du derimot høye verdier av protein kombinert med forhøyet blodtrykk, magesmerter og mye vann i kroppen så ville jeg ha tenkt svangerskapsforgiftning.
prinsessa34 Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Betyr som oftest at det er litt utflod i urinen som forurenser den litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå