Gå til innhold

jenta mi 2 mnd, har store innsovningsproblemer pga luftsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun sover 5-10 min noen ganger på dagen, på ettermiddag/kveld er det mye skriking, hun er plaget med luft i magen. Får Hipp. Sovner ikke før i 00-03 tiden, og da har hun knapt smakt søvn på hele dagen.. Når hun først sovner så sover hun maaaange timer, kan sove 8-12 timer, med bleieskift og mating et par ganger, så jeg skal ikke klage sånn sett.

hun kan sovne dypt, men våkner plutselig med et kjempehyl. Dette skjer så mange ganger, lurer på når magesmertene skal gi seg..

syns så synd i henne. har gitt henne sukkervann når hun gråter som verst, men er ikke alltid det funker!

noen som har tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Minifom-dråper mot luftsmertene?

Låsninger i nakke/ rygg kan også gi smerter og dårlig søvn, så hvis du ikke allerede har gjort det, ville jeg tatt turen til en manuellterapeut (gratis, og krever ingen henvisning)

http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85

Skrevet

Lille jenta mi hadde god effekt av minifom-dråper og fenikkel te. Vi bruker også kun Dr.browns flaskene for av de får ho ikke i seg noe luft. Hos oss gikk luftproblemet vekk rundt 3,5 mnd :-) Ellers har jeg hørt mye positivt om manuell terapeut som 21.43 skriver.

Lykke til!

Skrevet

Jeg prøvde først minifom, men dette hjalp bare et par uker. Men så begyndte jeg med fenikkelte, og det sa stopp for kolikken på vår baby!!! Jeg amma, så drakk teen selv. Prøvde noen ganger å gi det på flaske, men tror jeg tok for mye, for det vart litt hardt for magen (med en gang, men ble effektivt etterpå).

Vil råde fenikkelte, men begynn med veldig lite, så kan du gradvis trappe opp. står mye om det på nett, og du kan spørre på helsekost om hvordan du bruker det :)

Er ikke alle det hjelper på, men for oss betød det et bedre liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...