Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jo flere her som søkte om pappapermisjonen for sent(ikke sammenhengende)

Har dere fått svar? Vi har enda ikke fått svar på klagen som vi sendte inn før påske...

Hva med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Vi sendte inn søknad om utsettelse av fedrekvoten den 29. april, altså for sent. (min permisjon gikk u 10. feb.) har ikke fått noe svar enda. Fikk dere først avslag, og så sendte dere inn klage etterpå?

Vet nicki82 her inne har fått svar, de fikk godkjent søknaden. Så er jo lov å håpe. Men i utgangspunktet ha vi nok mistet permisjonen. Når det gjelder behandligstid, tror jeg det avhenge litt av hvilket fylke du tilhører. Du kan jo ringe NAV å høre hvor lang behandlingstiden er der dere bor? Ellers så må jeg bare si at jeg har snakket med NAV flere ganger den siste tiden, og har fått oppgitt mange ulike svar på hvor lang behandlingstiden er. Det er de tydeligvis ikke enige om. Noen sier 6-8 uker, andre har sagt 1-4 mnd... Andre sier 2 mnd. Så alt etter hvem jeg snakker med, har jeg inntrykk av! Vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går:) lykke til!

Skrevet

Hei,

Vi sendte inn klage i januar! Og har ennå ikke hørt annet enn at klagen er mottat!

Jeg ringte nav for ca en mnd siden, og da sa de at behandlingstiden på nettopp dette er 6mnd.

Fikk litt sjokk da, men hun jeg snakket med skulle gi beskjed om at vi hadde purra på saken.

Vi fikk først avslag, og så sendte vi inn klage!

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere fikk avslag?

Skrevet

Først fikk vi avslag, det tok ca 1 mnd etter at vi søkte. Så sendte vi klage like før påske. Har tatt mange tlf til NAV og de sa for 1 mnd siden, at om vi ikke hørte noe innen 2 uker skulle ringe igjen..så får vi brev i posten(i går) om at behandlingstiden er 6 mnd..Hmm..liker ikke!!

Men vi får bare krysse fingra for at de behandler den raskere og at den blir godkjent! Syns egentlig det er rart at noen søknader bli godkjent, mens andre får avslag...

Skrevet

Syns det er bra at noen blir godkjent altså, ikke missforstå:) syns bare det er rart at NAV kjører ulik praksis...

Skrevet

Fikk svar på klagen i dag, gikk ikke gjennom:(

Skrevet

Vi har også klaget. Fikk brev forleden om at klagesaken ville ta 6 måneder....... Håpløse regler dette her! Blir så irritert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...