★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 noen som har denne? er suuuper spent nå,har bestilt den over nett etter å sett masse på den på you tube og diverse gode anmeldelser.... vi prøvde brio sing i butikken og likte den godt...synes den ligner litt?
mamman til minin Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Ja! Fikk vår lilla nydelige city select rett etter påske. Jeg har bare positivt å si om den (bortsett fra et dårlig offroadforsøk i skogen...). Kjempegod å trille og mange variasjonsmuligheter.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2011 åå jippi!! skal hente den idag...weeeee;) dette er 5 vognen vi har på 7 mnd snart hehe..kresen mor og kresen liten gutt når det gjelder sittestillingene på de enkelte vogner....hittil er det kun stokke som har dugd for han...ellers e det hyyyl og skrik... men brio sing likte han så da fant jeg en med samme ergometriske sittestilling...og satser på at denne er godtatt;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2011 da må jeg bare oppdatere og lovprise denne vognen.. mini mannen min ELSKER å sitte i den!!AMEN! HEHEHE... de forskjellige sitte-ligge posisjonene er perfekte! handlekurven er DIGER(største som er tror jeg..?) den kan vendes begge veier og kraftige gode hjul og blir kjmpe liten sammenslått:) så hvis noen lurer på å kjøpe denne vognen......løp og kjøp sier no bare jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå