Snart 2 gull Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Er det noen andre enn meg som sliter med utrolig mye luft i magen? Føler jeg ikke får sluppet ut nok, og det lukter ikke akkurat blomster for å si det sånn.. Beklager hvis dette ble litt uappetittelig.. Men hvis noen har noen råd, så kom gjerne med de..
Blinkimom Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Haha!! Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg skjønner hvordan du har det Det var rett før sambo måtte flytte over på gjesterommet for jeg var redd han sku svime av hehe Henger meg på her for råd
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 vet akkurat hvordan dere har det!! er så sinnsykt plagsomt til tider det jeg fikk høre at det hjalp å gå seg en tur, få kroppen i bevegelse så var det noe med fiber, men det funka ikke for meg, ble bare værre da hehe
Aram Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Må le... kjenner meg så igjen jeg også! Godt det finnes et forum hvor alle er i samme båt, hihi. Jeg hadde en uke, halvannen hvor jeg også var fullstendig oppblåst hele tiden. Det hjalp å bevege seg, men ut må det jo... ; P Ble faktisk bedre av ingefær, ingefærte, og andre varme teer. Hold dere unna for mye fiber ja: ) løk, hvitløk, kål og annet som produserer gass. Magen er visst ekstra sensitiv i den første tiden... Lykke til: )
fjoggy Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Huff å huff, ser ut som og føler meg som et oppblåst (nesten sprengt) badedyr ;-( Magen står rett ut, får ikke på meg noen av mine normale klær ;-( Er 8+3 i dag. Kanon oppblåst og store luft smerter, føles som om alt bli presset sammen!!! Har vært sånn i over 2uker nå, og beg å bli lei!! Fikk beskjed om å droppe frukt iallefall pga alt fruktsukkeret, fiber, grønnsaker er heller ikke bra.. Bevegelse skal hjelpe, mn ike på meg iallefall! Drikke er bra! Fortsetter det sånn som dette så kommer våre 2 små vidunder til å vokse opp uten mor eller far:denne gassen kan jo ta livet av Gud og en hver mann ;-) God bedring og lykke til!!
Aram Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 oubs, så at jeg skrev at ingefær hjalp mot luft, mente selvfølgelig Fenikkel!! Susemeg: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå