Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at jeg er gravid for et par dager siden :)

Dette var planlagt og veldig velkomment.

Det jeg vil be dere om å hjelpe meg med er å komme med ideer til hvordan jeg kan fortelle mine foreldre om dette ?

Er så usikker på hvordan de kommer til å reagere..

Er 19år, og foreldrene mine vil jo at jeg skal bli helt ferdig med utdannelse og slikt før jeg får barn, men jeg ønsker barn nå.

Hva kan jeg si ?

Noen andre som har hatt dette dilemmaet ?

Takk på forhånd !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Viktoriaa

Jeg ønsket meg også barn da jeg var på din alder og fikk en fantstisk flott gutt noen måneder før jeg fylte 20 år.

Mine foreldre var svært strenge og mitt ønske om gutten min var hjertelig sterkt. Jeg ventet med å fortelle det til dem før jeg var 3 mnd på vei. Det ble mye bråk, men da kunne de ikke lenger presse meg til noe jeg ikke ville i en periode hvor jeg var full av føleleser. Da babyen kom og i årene siden så har nok de vært dem som har vært mest takknemlige for at gutten min kom til verden. Der kan du se :o)

Jeg tør ikke råde deg til noe, for alle er jo forskjellige og jeg aner ikke hvordan foreldrene dine vil takle det.

Men uansett så går tiden og når de står der med sitt lille barnebarn så er alt glemt. De kommer til å være overlykkelige da. Du kan bli en minst like godt mor som de som er eldre. Jeg vet at min gutt alltid har likt at jeg har vært så ung. Det gjør at man forstår og er mere med på barnas ting. Sånn har det vært i min situasjon.

Dette fikser du. Utdannelse kan du også ta med barn. Det har jeg gjort.

Jeg ønsker deg supermasse lykke til.

JEG HEIER PÅ DEG !!! :o)

Skrevet

Moren min ble selv mamma da hun var 21, det ble min søster også, så hun vet at jeg har veldig lyst på et barn selv, er nå blitt 21, men jeg har ikke klart å bli gravid enda så jeg kommer til og være 22 om det skulle klaffe nå :)

Uansett, du kan feks kjøpe et kort der det står.

Kjære mormor

Jeg kjøpte med et garnøste til deg i håp om at du vil strikke et par gode

ullsokker til jeg kommer til verden :)

Mvh meg i magen til ( ditt navn)

Den er en morsom måte som jeg har falt pladask for. Der kan man jo mikse og skrive hva som måtte falle inn :)

Lykke til videre og gratulerer så mye. :)

Skrevet

Hei jeg blir 20 , foreldrene mine og samboern min sine mener det samme som dine, men vi ønsker oss barn nå :) Prøver enda da, men håper den sitter snart ! hvor lenge prøvde du? mitt råd bare si det som det er, men vent til du er 8 uker på vei ihvertfall :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Snuppi : Jeg stoppa på p-pillen 13.Mars og fikk da mensen.

Så fikk jeg mensen igjen 17.April, og etter dette testet jeg positivt nå 25.Mai :)

Så det gikk fort for oss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...