Gå til innhold

en virkelig slitsom dag med ei sjuk lita tulle:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte for noen dager siden med feber på 38,5, bare utviklet seg til over 40 i feber de to siste dagene, ikke snørr, hoste eller noe annet av luftveiene. tenkte jeg skulle se det ann til i dag, og da hun våknet med 39,6 i feber på morran i dag så bestemte jeg meg for å ringe legen. smart gjort, fikk time kvart på 10, tok crp og temp. hadde med urinprøve hjemmefra da jeg mistankte urinveisinfeksjon, mor hadde rett, 40,1 i feber på legekontoret,crp på 139 og urinprøve fullt utslag stakkar. ble henvist til ahus fordi legen mente hun var i en veldig dårlig allmentistand stakkar. så da bare det inne der, først en prat med sykepleier, så vente og vente til legen kom, ny samtale med legen, så vente og vente på blodprøvetaking, og så vente igjen på at legen skulle skrive ut en resept. lille jenta mi har nyrebekkenbettenelse, var snakk om innleggelse, men prøver først med medisiner hjemme. så når hu la seg nå så hadde hun igjen 40,4 i feber og survete, men sovnet heldigvis fort. stakkar lille jenta mi, hun er forresten 7,5 mnd.

et lite tips til dere angående urinveisinfeksjon. får barnet plutselig høy feber uten forklaring, som bare stiger og ikke går ned, er kjempe survete og kanskje hysterisk ved bleiskift så kan det være det. ha alltid en tissepose liggende som man får kjøpt på apoteket, veldig greit, sparer en masse tid på legekontoret.

så ja, må si jeg er sliten idag, ikke morro med en dårlig unge.

måtte bare lufte meg litt..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars lille jenta :( Ikke noe artig når de små er syke.

Masse god bedring til jenta di. Håper hun blir frisk i en fei :)

Skrevet

Huff, hørtes ikke gøy ut. Stakkars liten! Bra å være obs på forresten, jeg tror ikke jeg hadde tenkt på urinveisinfeksjon så raskt! God bedring til jenta di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...