Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på UL idag,siden eggl.testen var positiv,men siden det ikke var optimalt så ble det utsatt til neste mnd,litt kjedelig,men er jo greit at det er så bra som mulig og da...

Jeg skal ha innsett i naturlig syklus,og det var vist noe med ett eller annet som var litt for stor? (noe som skal være 22?og jeg va på nesten 24? hehe fikk det ikke helt med meg) eggposen hadde vist sprukket alt,og da ble det litt knapp tid siden egget skulle tines opp først.

Ville bare ønske alle dere andre som skal ha innsett,uttak og som er rugere masse lykke til!! Kommer sterkere tilbake neste mnd:-)

Fortsetter under...

Det var dumt Shalin.. :-/ Du er jammen sterk også, klar for ny fight neste månded :-)

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg synes selve medisinbehandlingen og uttak/innsett er en del av konseptet, det jeg synes er mest slitsomt og tærende er uvissheten - jeg har forstått at jeg hadde SKITflaks med det ene egget som var perfekt, ingen av de andre kunne brukes eller fryses ned. Det tror jeg kommer til å gnage meg litt i neste runde (jeg føler at det blir en neste runde). Gå så lenge og forberede seg også kan man risikere at man får ut få egg, partneren kan levere en veldig dårlig prøve (vi driver med ICSI), kan hende ingen egg blir befruktet, deler seg osv osv. Også har vi de som driver med naturlig syklus som deg - timing og rette omstendigheter, opptining av egg... UÆÆÆÆÆÆÆ!! Sånt blir jeg sprø av.

Men - du er mye mer erfaren enn meg, og jeg tror at man etterhvert bygger opp en unik styrke, og lærer å ta alle steg som de kommer . det er enkelt og greit ikke noe mer å gjøre enn å prøve...lenge.

Ønsker deg og alle andre en avslappende og god helg, du får ta et glass vin for meg :-) Så får vi se om jeg tar et for deg neste måned ;-P

Så synd det ble utsatt, shalin, men man vil jo gjerne ha optimale forhold.

Selv har jeg tenkt å foreslå innsett i naturlig syklus på riksen over sommeren. Jeg vet ikke om de praktiserer det, men jeg har bare ett på frys, og Progynova gjør meg nedstemt og gir meg kramper, og med tanke på at det slett ikke er sikkert at embryoet overlever opptining har jeg ikke lyst til å stappe meg med de kjipe blå pillene.

Håper det blir full klaff neste måned :-)

Og lykke til Hegemor_78, jeg har lært meg at magefølelsen sier null og niks i denne prosessen, men det er jo naturlig å forberede seg mentalt på at det ikke går. Men perfekt embryo er en veldig god start :-)

Ja uvissheten er absolutt der verste,mye venting og tanker underveis.

Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så "avansert" før jeg begynte,men som alle vet i dette gamet så er det ikke så mye vi for gjort dessverre:-( man må bare holde ut med ventig,medisiner og bivirkninger...all ære til oss for det!!!

Jeg syntes det er veldig deilig å slippe medisiner,jeg liker ikke stappe i meg piller og ting som jeg har gjort det siste halve året,men gjør jo som jeg får beskjed om.

Jeg fikk og bivirkninger av progynova,og det samme får jeg av crinone og lutinus,jeg må virkelig innrømme at jeg er glad når dette er over:-)det skal bli en lettelse og befrielse...derfor satser jeg på full klaff neste forsøk;-)

Jeg har hatt godt av den pausen på 3 mnd det blir nå,godt å fokusere litt på annet,selv om det ligger å murrer i bakhodet hele tiden,men har greid å fått det litt på avstand.

Masse lykke til til dere begge(og alle andre) Håper vi alle får de babyene vi virkelig fortjener!

Jeg har ikke vært borti verken progynova, crinone eller lutinus.

Nå tar jeg cyclogest stikkpiller morgen og kveld, med en halvtimes horisontal utstrekkning - finni ut at jeg har brukt en del timer tilsammen på dette :-) Er crinone og lutinus også stikkpiller? Stor forskjell på disse?

Jeg har bare brukt Crinone, og det er vainalgel, settes inn ved hjelp av en slags stav, og i motsetning til ved cyclogest skal man bevege seg ca 20 minutter etter hver gang man setter den (morgen og kveld). Synes ikke den er like ille som Progynova, den påvirker ikke humøret mitt ihvertfall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...