LilleKnott Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Trenger råd... I dag er jeg på dag 30 -har sykluser på ca 32 dager. Har kjent litt murringer de siste dagene og testet i dag tidlig, det var en svak strek. Så kjøpte jeg 2 tester til i ettermiddag. Tok en test til og den var negativ. Tenker jeg skal teste igjen i morgen tidlig. Noen som har fått svak test og så negativ? Hva ville dere gjort? Tenker sånn på det nå da.
lille +gutt Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 ikke for å ta fra deg håpet for du er jo mest sannsynligvis gravid. Men jeg fikk en gang en svak positiv test som bare var "feil". Var ikke gravid. Men dette skjer veldi sjeldent. Så du må vel bare smøre deg med tolmodighet
LilleKnott Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 hmmm... takk for svar Det er jo sikkert bedre å tenke at man ikke er gravid og heller få en positiv overraskelse. Men det er noe med de symtomene. Det blir bare flere av de jo mer jeg tenker på at jeg kanskje er gravid. Jeg får nok bare vente til i morgen og håper på det beste.
Linerlen og pipipen Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Morgenurin er mer konsentrert enn den du har på ettermiddagen. Det er nok derfor den ble negativ på ettermiddagen! Du skal nok se at testen blir positiv i morgen tidlig!! På forhånd grattis!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Skriver under på Linerlen sitt svar.
Esperanza84 - gravid! Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har en del erfaring med falske positive tester - bare vent noen dager å se og så test igjen. Var teststreken like tykk som kontrollstreken? Mine falske streker har vert supertynne! Masse lykke til! Hold oss oppdatert!
LilleKnott Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2011 Tusen takk for mange svar:) denne prøvingen kan man bli tullete av! I dag tidlig tok jeg en ny test, den var negativ. Ble litt skuffa. Så gikk jeg i dusjen, og når jeg var ferdig så måtte jeg se på testen igjen og da var den positiv! Det hadde vel gått mellom 5-10 min vil jeg tro. Så da blir det testing igjen i morgen også da. Like forvirra. Den første skyggestreken var kanskje halvparten av kontrollstreken i tykkelse. Den siste i dag var nesten like tykk som kontrollstreken.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Oj, så spennende! Du MÅ oppdatere oss etter testen i morgen :-)
lille +gutt Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 man bør ikke lese av test etter 3 min står det iallfall på mine tester da de ikke er brukbar lenger da. Men bare vent en dag eller to så har nok hcg steget om du er gravid Her blir man også gal av testing
LilleKnott Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2011 Nei, nix og nada. I dag var det negativ test. Trodde kanskje det var noe, men nei da. Håper jeg får mensen nå og prøve på nytt neste mnd. Lykke til alle sammen!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 28. mai 2011 #12 Skrevet 28. mai 2011 Huffda, så leit! Mulig det var en kjemisk? Har skjedd meg også flere ganger. Men NESTE gang, DA sitter spiren skal du se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå