StoltHønemor<3 Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har virkelig utfordret kroppen min nå og det var ikke lurt kjenner jeg nå.. Jeg ble litt GAL mildt sagt av gulvene i første etasje, og satte i gang med å støvsuge.. Nei, må vaske også tenkte jeg og vips så stivnet korsryggen igjen.. Ugh!! Jeg må virkelig innfatte meg med at jeg ikke klarer å gjøre skikkelig husarbeid nå.. Er kjedelig, for mannen min ser ikke det like godt som meg Kanskje mannfolk har medfødte skylapper for husarbeid? he he
NostraStoria Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Verste du kan gjøre....! Det er helt sant det du sier, menn ser det ikke like godt som oss. Vi får heller senke krava litt og heller godta at ting flyter litt nå. Vi får komme sterkt tilbake
StoltHønemor<3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Ja, jeg vet! Er i hvertfall rene gulv her nå! Haha:D Ja, vi får egentlig bare lene oss tilbake;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Høres ut som noe jeg kan finne på... Med et kranglete bekken sier det seg jo selv at det aldri blir noen suksess, men uansett må jeg liksom "hjelpe til" hjemme jeg også... Ellers føler jeg at jeg har begynt å bli flink til å si ifra til mannen når noe må gjøres. Har også senket kravene en del så det ikke blir så altfor mye mas, men tror nok mannen er ganske lei av en immobil kone akkurat nå
StoltHønemor<3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2011 Ja, min mann synes jeg gjør for mye nå, så jeg får vel bare si ifra:p Tror min mann også gleder seg til å få igjen a spreke mor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå