januar2012+spiremai2013 Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Hei! Er det noen som har erfaringer med følgende leger i Bergen sentrum de vil dele med meg: Øversveen, Irene Christensen, Elisabeth M R Vivelid, Åshild Larsdotter Markhus, Vibecke Høgberg Takk for svar!
Apple80 Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 jeg er ny i bergen så kan dessverre ikke hjelpe deg, men vil gjerne vite om noen har lege tips i denne byen!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Hei! Vet at du spurte om leger i sentrum, og at jeg nå ikke svarer på det men vil fortelle litt om min lege. Han holder til på Solplassen legesenter i Loddefjord (Garcia) og jeg syntes han er veldig flink. Han tar seg alltid tid til å snakke med deg og tok meg på alvor da jeg sa at jeg ville ha utredning for barnløshet. Vet du spurte om lege i sentrum, men om du ikke bestemmer deg for lege i sentrum, så er denne mannen bare en kort busstur unna
camien 2pp Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Hei! Jeg har hatt Vivelid, Åshild Larsdotter som lege tidligere og kan si jeg var veldig fornøyd med henne.. Jeg hadde henne før de flyttet praksisen til sentrum og byttet da det ble litt trasig å måtte til byen hver gang det var noe =) Men kan anbefale henne ihvertfall.. Hun tok meg på alvor og hun var den som endelig fikk henvist meg til brystreduksjon og hun tok mange av mine små plager på alvor, noe jeg har erfart tidligere at andre ikke gjorde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå