lille +gutt Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 kjenner at jeg blir så sint og en smule redd på hva som skjer med kroppen nå. Har alltid sykluser på 32 dager, hver gang. Nå er jeg snart på dag 35 og ingen mensen kommer, men merker at det er litt blod på papiret vist jeg prøver å nå det. Men det kommer ikke ut på bindet. Skal jeg liksom regne det som første dag eller? Har tatt 2 tester som er neg, ikke at det var mulighet å være gravid nå uansett. MEN jeg blir så frustrert for nå når vi liksom skal begynne å prøve så kommer ikke tanta, dermed vet jeg jo heller ikke nårtid neste El vil bli Jeg har ikke brukt ppiller på flere mnd så det er ikke pga det at den ikke kommer. Noen som har noen råd til hvordan jeg skal regne neste EL når/ vist tanta kommer en dag?
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hei! Vet hvordan det er, veldig kjipt når syklusen plutselig bestemmer seg for å bli rotete (har det slik nå jeg også). Du kan prøve å begynne å ta temperaturen hver morgen evt kjøpe eggløsningstester (billige-tester.no). Kjøp billigtestene så får du flere for mindre penger. Jeg ville startet med å teste på syklusdag 11 og til du får positiv test! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå