Gå til innhold

1 uke over el (som jeg tror jeg har hatt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Vi har prøvd å bli gravid siden mai-09 (men aller mest det siste året), og jeg har pcos, så var forberedt på at det ville ta tid.

Men: Nå er jeg altså på 7 eller 8 dpo og kjenner alt dette: tidvis ilinger "der nede", må tisse mye hyppigere enn normalt (og da mener jeg MYE), det stikker enormt i puppene på ettermiddag/kveld, jeg har blitt utrolig mye fortere sulten de 3 siste dagene, og er litt svimmel innimellom.

Hva tror dere? Jeg er jo redd for å bli lurt nok engang da, for kroppen kan jo virkelig lure oss de ca 14 dagene mellom el og ikm har jeg erfart, så jeg vil ikke ha for store forhåpninger, men syns liksom det er så bestemte tegn.. F eks så kjenner jeg aldri disse ilingene "der nede" ellers. Har kun opplevd det 1 gang tidligere, og det var da jeg var gravid sist.

Noen andre som er ca der jeg er nå, eller som har opplevd dette og vært/ikke vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke får i skuffe deg, men jeg har også ofte fått symptomer som jeg aldri har hatt før og det har bare vært lureri hver gang :/

Altså, du kan jo godt være gravid, men hadde jeg vært deg så hadde jeg heller lat være å overanalysere symptomer og heller slappe av frem mot ikm.. Vet det ikke er lett altså, for all del, men personlig har jeg blitt skuffet såå mange ganger pga samme grunner..

Skrevet

Ja akkurat slik tenker jeg også, for gjennom disse 2 årene med prøving har jeg hatt mine måneder med innbilning også, men jeg synes det er sykt spennende, og om jeg blir lurt, så er det trist og vi må inn i nok en periode med prøving, men så har jeg også fått 1 uke med deilig spenning og hår, og jeg gir ikke opp!

Skrevet

Håp...... Ikke hår;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...