Gå til innhold

Kvalme borte etter fødsel? lover du??

Anbefalte innlegg

Er i uke 19 og enda så heldig å vær utrolig kvalm ENDA :/

så da lurer jeg på om det er noen der ute som kan LOVE meg at dette går over så snart morkaka og fødselen er over???? PINES :P og ligger å tenker om det alltid kommer til å være slik.. helt forferdelig følelse å gå med!!

Vært på UL idag og det blir ei jente :D Gleder oss kjempe masse =)

Kvalmen må jeg visst bare leve med ser det ut som :/

Fortsetter under...

Borte, TVERT ! Jeg lover :) jeg var kvalm hele forige svangerskap, og har det ikke stort bedre nå... Men etter en laaaang og slitsom fødsel var jeg helt utslitt, men ikke kvalm lenger :) måtte virkelig kjenne etter, og selv om formen ikke var på topp etter fødsel så var kvalmen borte :) så det er bare å glede seg, dette går såååå fint ! Lykke til, og gratulere med ei lita jente i magen :)

Jeg trodde ikke på det selv heller. Hadde virkelig tunge stunder hvor jeg var overbevist om at jeg ALDRI kom til å få et normalt forhold til mat igjen.

Etter fødselen fikk jeg blomkålsuppe og rundtykke med ost og skinke. Bedre enn det beste gourmetmåltid som kan kjøpes for penger. Jeg gråt av glede. hadde hyperemesis til den dagen jeg fikk sønnen min.

Ja har fådd diagnose hyperemesis el hva det no heter. Og er i uke 21 nu og har kastet opp hele svangerskapet og regner med jeg kommer til å fortsette med det og :/

Er såå sliten og har i tillegg lavt blodtrykk men prøver så

Godt jeg kan å holde motet oppe, men er slitsomt så må bare ta en dag av gangen!

Var hos jordmor idag og pratet litt om dette me kvalmen og hun lovet og at det forsvinner etter fødselen, også denne utmattelses følelsen. Regner med di første døgnene er man selvfølgelig sliten etter fødselen men Gud om jeg bare slipper denne kvalmen!!!

Gleder meg så UFATTELIG mye til å kan spise det jeg vil igjen uten å måtte tenke på hva jeg kommer til å spy av!!

Takk for fine svar å lykke til jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...