*3 prinsesser* Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 1.Live 2.Mari 3.Stella 4.Olivia Hva assosierer dere med disse navnene? Mine to fra før heter Sarah og Celine. Syns dere det siste navnet bør passe til dem? Hva passer i så fall best? Jeg selv heter Marianne, blir det da for likt å bruke Mari? Takker på forhånd hjerteligst for alle innspill:-)
sommertiara Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 rangering: 1. Live - nydelig 2. Mari - søtt, veldig likt Marianne, så likt at det kan ses på som oppkalling og det er jo koselig:) 3. Olivia - veldig pent, men også veldig typisk poppis. 4. Stella - litt harryfeeling over dette for meg.
*3 prinsesser* Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Tusen takk for svar, sommertiara:-) Hva syns dere andre? Jeg glemte forresten et navn til som jeg elsker; AMELIA... hva syns dere om det, og de andre navnene? Kusinen heter Amalie, blir det da rart og lite oppfinnsomt med Amelia? Venter i spenning på svar:-)
mibella Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 1. Mari - Kjempekoselig navn. Synes ikke det er så likt at det ikke kan brukes 2. Amelia - Et navn jeg virkelig elsker, utrolig fint! Grunnen til at det får 2.plass er pga kusinen, personlig synes jeg det hadde blitt for likt til å bruke det selv. Men så skal en jo ikke la seg styre helt av andre heller da, kan jo hende hun og familien bare synes det er koselig.. 3. Olivia - Elsker dette navnet også, bare så synd det er så veldig poppis. 4. Stella - Veldig fint! Men er dessverre enig i at det er litt harry. 5. Live - Kjedelig
*3 prinsesser* Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2011 Takk, mibella:-) Er nok desverre enig i at Amalie og Amelia er for like...måtte bare få det bekreftet....
alleNICKopptatt Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Tenker bare litt her... Synes Amelie passer bedre til Sarah og Celine (enn Amelia). Men hva med Othilie?? Lykke til! Et pent navn blir det nok uansett :-)
Suebird Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Synes Olivia passer best, med Stella på god 2.plass ) Liker ikke Live og Mari. Synes ikke det gjør noe om du heter Marianne og datter heter Mari, men alle vil da tro hun er oppkalt ;o) Amelia er nydelig navn. og hadde passet utmerket til søstrene, men blir altfor likt kusinen. Kjenner noen som kalte sønnen Martin, selv om kusinen het Marte - de ble litt snurte )
LilleBitteliten Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Du har veldig god smak!! 1. Olivia - Det vakreste jentenavnet jeg vet om! Det er helt alldeles nydelig! 2. Live - Sterkt og flott. Vakkert navn! 3. Stella - Tenkte på dette navnet her om dagen. Liker det veldig godt Herlig klang og gode assosiasjoner. 4. Mari - Ikke noe i mot navnet, men synes det er litt kjedelig og vanlig. Synes alle 4 passer med søstrene :-) Sarah er nydelig!
Gjest Tuyo Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Fine navnalternativer! Min rangering: 1 Mari - søtt, men kult. Definitivt det fineste! 2 Live/ Olivia - klarer ikke å bestemme meg, så de får delt plass ;-) 4 Stella - er ikke så glad i dette navnet. Minner meg om en hest ;-b
tuppaoglillemor73 Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 1. Olivia. Nydelig navn. Synd at det er i ferd med å klatre hrlt opp på navnetoppen. Men om du ikke bryr deg om det ville jeg gått for Olivia 2. Live. Nydelig det også. Og sterkt. Stautere enn Olivia synes jeg. 3. Mari. Søtt og sjarmerende 4. Stella. Egentlig fint, men blir hestenavn for meg
*3 prinsesser* Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 27. mai 2011 Tusen takk for svar alle samme:-) Dere er så snille som svarer, og så mange! Konklusjonen her er at det ikke blir noen Amelia ( for likt Kusinen). Men takk for et godt forslag, Othilie. Det er nå med på listen. Syns d passet godt til Celine og Sarah. Det blir nok ikke noe Stella eller Mari heller. Så da er listen min nå; Live Olivia Othilie Jentene liker best Olivia:-)
prebs Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 1. Live - nydelig 2. Mari - pent og enkelt 3.Stella - ok 4. Olivia - liker ikke, MEN det er dog det navnene som passer best til søstrene.
prebs Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Nå så jeg Othilie, og det er fint og passer bra til søstrene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå