Gå til innhold

Hvor lenge og hvor ofte spiser babyene deres på 1 mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa hadde gått opp 320 gram på 2 uker nå. Ikke tilfredsstillende nok. Hun har fått i seg for lite. Hun kan spise 4-6 minutt først. Så vil hun ha mer. Ikke alltid hun tar puppen da, men når hun tar den spiser hun ca 4-6 minutt igjen. Er det lite?? Spiser på dagtid hver 3 time og på nattetid 2ganger.

Hvor lenge ligger deres søte små på puppen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Jeg har også ei lita på 1 mnd.

Hun har vært fornøyd med ett bryst om gangen helt til nå, så nå trenger hun begge to. Hun drikker mellom hver 3-4 time, dersom hun sover godt mellom måltidene. Hun er litt plaget med vondt i magen. Når jeg gir henne nå bruker hun ca.8 min på det første brystet, og så må jeg stelle henne (bleieskift), og så må hun rape før neste pupp, som hun gjerne bruker 5 min på. Hun er aldri klar selv til å hoppe rett på pupp nr 2, så det fungerer greit slik. Nå har jenta mi lagt på seg 1kg på 3 1/2 uke. Har ikke veid henne siden, så hun får i hvert fall i seg nok. Men så var hun i utgangspunktet lang og tynn. Hva sier de på helsestasjonen?

Skrevet

Vesla her på nesten 2 mnd spiser lengere enn det, men mener hun brukte rundt 20-30 min for en mnd siden. Jeg lot henne spise til hun slapp selv ( ikke mistet taket) og tilbød da den andre siden. Nå går det litt fortere, men hun koser seg fortsatt, og ligger ofte bare å bruker meg som smukk, i halvsøvne. Vesla spiser med 2-3 timers mellomrom.

Skrevet

Min gutt spiste ca hver andre-tredje time da han var 1 mnd, to ganger på natten. Han bruker heller ikke mer enn noen få minutter, men jeg har MYE melk så han får nesten ikke sjangs til å svelge unna:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...