Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det 8 dager igjen til termin, til jenta skal komme ut, magen bli mindre, bekkenløsninga bli bedre, ut å gå tur!!!

Men neida, nå ligger jeg på sofaen hjemme, ikke så uvanlig det men nå i tilegg med en gigaklump av en gips på venstre fot. Brukket stortå igår, operert inatt på sykehuset og skal ha gips i seks uker uten å belaste mer en absolutt nødvendig...

Prøver å holde humøret oppe og ta det humoristisk men røyner litt på innimellom når det synker inn hvordan barseltida blir, uff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo trøste deg med at det kan godt hende at det går tre uker før selve fødselen. ;)

Da er du jo allerede halvveis, mener jeg. :D

Skrevet

Sant nok, er rart når jeg hele tiden har ønsket hun kun komme litt før men nå kan det egentlig drøye litt ;-)

Skrevet

uff;(((

som om ikke ting blir travelt nok ;/

føler med deg,må ikke være enkelt kjære deg, krysser masse fingre for at du får en kose klomp som bare ligger å ligge og sove på mammaèn sin... og så håper vi på litt (regn og inne vær) for deres skyld så slipper det bli så tungt å holde seg på sofaen;)

kjøp deg en good film...

min samboer havnet nettopp i fengsel,ingen kontakt og i verstefall ikke bli med meg på fødsel,vi har en gutt sammen også på 2 år som han heller ikke fikk være tilstedet for unner fødsel... så syns synd på meg selv her jeg sitter helt alene med ansvar for begge alene,+ alle oppgaven må gjøres selv... er tungt både fysisk og psykisk....

skulle ikke prate om meg her,unnskyld;))))

god bedring kjære.... det blir snart bra igjen,da er du så klar for trille turer;)

Skrevet

Tusen takk for sympatien! Vet jo at det er midlertidig så skal nok bli bra- Er liksom verst med en gang, så mørkt på det meste men det skal nok ordne seg meg litt hjelp. Er ihvertfall et syn når jeg hinker rundt med gips og stor mage, om man ikke følte seg grasiøs før så er det iallefall ikke det nå ;-) Krysser fingrene om at fødselen venter noen dager til det ikke er så smertefullt lengre så skal nok det og gå bra.

Synes utrolig synd på deg som plutselig har blitt alene, spesielt også med en toaring også hjemme. Håper du har et nettverk rundt deg som kan hjelpe. Det er jo mye som skal gjøres hele tiden og ting blir ekstra tungt nåe man har en stor mage å bære på. Lykke lykke til med alt, håper inderlig det ordner seg så han kan være med på fødsel ihvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...