Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt åpent. Lyst til å se hva dere får opp hos meg. :)

Men er jo selvfølgelig intr i graviditet, når det skjer? å sånne ting.

Jeg er litt spent på om det dere får opp stemmer, vis dere får opp noe som jeg kan bekrefte eller avkrefte, så gir jeg tilbakemelding, og det er bare å prøve seg.

Om du er ny på dette, så kan du bruke meg å teste deg litt på vis du ønsker, endten her eller på privatmelding, der jeg kan gi deg tilbakemelding om det evt stemmer. Vis du ønsker selvølgelig.

Annonse

Hei,

Prøver meg ;) Du virker veldig åpen og lett å lese, så skal prøve å få inn mest mulig her. Og så er det bare å håpe at det stemmer. Jeg har først og fremst lyst til å gratulere deg med noe... Vet ikke helt hva det er, men det surrer rundt i hodet mitt... Ser at du ikke har bursdag før i august, og tror ikke det er helt det det har å gjøre med heller. Mer som om det er noe nytt og gledelig i livet ditt. Har du og kjæresten forlovet dere eller giftet dere nylig? Eller har du avsluttet en utdanning/fått ny jobb el.l? Jeg får ikke helt plassert det, men det er akkurat som du skal være stolt av noe og at dere er veldig lykkelige.

Jeg får inn at du har det trygt og godt i livet ditt. Jeg får opp en lys og fin bolig. Jeg har lyst til å si hus, men det kan være et rekkehus/leilighet også. Jeg får deg inn både i en større by og mer på landet. Jeg får følelsen av at dere har flyttet for ikke så lenge siden og at dere har trukket litt ut av byen. Kan det stemme? Det er i alle fall der dere planlegger livet deres nå framover og der dere skal få barn.

Jeg får opp et sterkt ønske om barn, men at dere ikke helt har satt igang intens prøving enda. Jeg får inn 2 gutter og ei jente på deg. Jeg er usikker på om du blir gravid i år. I så fall blir det mot slutten av året. Nyt sommeren først.

Får inn en reise på dere. Skal dere til utlandet? Får følelsen av sørover i europa. Det blir veldig fint.

Jeg får inn at du er glad i dyr. Jeg får opp ønske om en hund, men jeg tror ikke du har noen nå. Jeg får inn katt på deg og at du er veldig kattemenneske. Det kan hende du har katt? Evt kan det være at du er litt som en katt som person? Jeg får deg inn som intuitiv og selvstendig. Samtidig er du god til å samarbeide.

Jeg vet ikke helt hva du jobber med, men jeg får hele tiden sykepleier opp her når jeg spør om yrke. Kan det stemme? Evt at du jobber med noe som har med helse å gjøre?

Jeg får opp et veldig godt forhold mellom deg og kjæresten din. Dere utfyller hverandre veldig godt. Får følelsen av at dere har kjent hverandre en god stund og at dere har vokst sammen som par. Får ham inn som litt høyere enn deg og mørk. Jeg tror han går pent kledd på jobben, men vanskelig å si hva det er. Kan det ha noe med salg å gjøre? Akkurat da jeg skrev dette så poppet det opp han i arbeidsklær her også... Så ble litt usikker. Kan hende han er litt handy man hjemme? Kan se for meg at dere har en del dere ordner der dere bor. Jeg er ikke flink med navn, men får inn et kort navn på han og evt et mellomnavn. Kan det være noe på T? Tom? Eller Tor? Evt thomas? (Det siste var kanskje ikke så kort når jeg tenker meg om...)

Jeg tror det var det jeg fikk inn på deg nå... så får vi se om noe stemmer, eller om jeg er helt på bærtur. Du får si ifra om det er noe mer jeg skal se på for deg.

Får opp en kneskade på deg. Har du noen plager med kneet? Fikk følelse av idrettsskade. Håndball, kanskje? Du skal også passe på ryggen din litt.

Lykke til :)

Tilbakemelding til Sanna28

Det med gratulasjon får jeg ikke helt tak i, det er snart 2 år siden vi giftet oss, fikk barn for 5 mnd siden, kommer ikke på noe som har skjedd nå nylig...kan det være noe som skjer snart? Eller er det noe som har skjedd liksom?

Jeg har ikke bodd i noen større by, men bodde i boligfelt tidligere, for 3 år siden, nå bor vi landlig.

Har veldig lyst på flere barn, men har ikke begynt intens prøving ennå, er 5 mnd siden jeg fødte, men det tok nesten et år å få den spiren til å sitte, så vi bruker ikke prevensjon, og skjer det så skjer det.

Når det gjelder reise, så har vi ikke planer om å reise til utlandet, men vi skal oppover i Norge, vi reiser til helga i dåp til søstera mi, og skal da kjøre rundt 13 timer.

Vi har en liten hund, men jeg har veldig lyst på en litt større en og. Vi har 3 katter. Jeg er veldig glad i dyr. Har høner og hest og.

Jeg jobber ikke som sykepleier, men har ekstremt lyst til det, og har tenkt noe på om jeg skulle hive meg på den utdannelsen etterhvert. Men har ikke bestemt meg ennå....Lurer på om jeg skal bli ferdig med unger først.....

Mannen min går i arbeidsklær på jobb, han jobber med gravemaskin og lastebil å sånn arbeid.

Mannen min heter ikke Tom, Tor eller Thomas,

Jeg sliter litt med et vondt kne ja, jeg vrei det eller et eller anna skjedde iallefall...litt unaturlig vinkel også et knekk....Ramla i slalombakken i påska da jeg prøvde meg på å stå på brett...

Noe vond rygg til tider...

Annonse

Jeg får ikke helt bestemt meg om du har gutt eller jente. Jeg fikk opp gutt først, men jeg får også veldig sterkt jente på deg. Det jeg føler sterkest er at du har gutt og at du snart får ei jente. Jeg tror ikke det tar like lang tid å bli gravid med neste.

Jeg ser at dere får en større hund snart. Vil si i løpet av sommeren. Tror den er mørk (svart eller mørk brun) med litt hvitt på. Størrelse med labrador/bc el.l.

Jeg tror absolutt du bør satse på å bli sykepleier. Det ligger sterkt på deg, men er selvfølgelig opp til deg å avgjøre om det blir noe av og når. Tror fint du hadde greid det fra neste høst. Masse lykke til :)

Vis jeg sier jeg har ei jente og en gutt :) Fikk gutt nå sist. hva tror du da blir det neste kjønnet? Jenta er 4 år og har en annen far fra tidligere forhold.

Blir spennende dette med hund da hehe:)

Jeg har iallefal veldig lyst til å bli sykepleier. Men er redd det blir for tungt å ta det samtidig med graviditet å sånn...men har jo noen år på meg...

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...