Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg trenger noen deler til min simo duovogn, er det noen som har disse delene? Jeg trenger en sånn stang som holder fotbrettet oppe (2004-05 og 06 modell går bra, fargen er ikke viktig, men understellet mitt er mørkeblått). Og så trenger jeg den nederste delen av kallesjen, i marine/mørkeblått. Kallesjen er sånn som man fjerner den nederste delen av kallesjen ved bruk av glidlås når man bruker bagen og setter den på igjen når man bruker sportsvogn, og jeg trenger den nederste delen:-) Om den er litt solbleket og sånt gjør ikke noe, men håper jo jeg kan finne en fin en...(også her må delen være 04,05 eller 06 modell) Finnes det noen som kan hjelpe meg, Simo har ikke disse delene nemlig... Om du kan hjelpe meg svar under her så tar jeg kontakt, ønsker ikke stå frem med nick enda da jeg har en hemmelighet jeg ønsker skal være hemmelig litt til;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143266292-er-det-noen-som-har-deler-til-simo-vogn-liggende-litt-desperat-samme-som-anonymf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå