Gå til innhold

Besteforeldre på 3D ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er litt sært..

Har noen av dere hatt med besteforeldre på ul?

Har vært på 2 vanlige UL og alt sår bra til med frøkna vår. Har bestemt oss for å ta en 3D og har da veldig lyst å spørre om besteforeldre om de vil være med. Som en liten hyggelig opplevelse, gest!

Samboeren min syns det er litt rart.. Å er usikker på om han vil at vi skal gjøre det.

Noen erfaringer/meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

jeg hadde med min sønn på snart 2,

min mamma, min mormor og en venninne :D

kjempe kos og alle stor kose seg :D

gjør de gjenn om vi skal ha fler barn :D

Skrevet

Hei,

vi hadde med mamma på den ene 3d og svigemor på den neste og de syntes det var kjempe koselig. Annbefaler det :)

Skrevet

Vi bor utenlands, og her får vi opptak av hver eneste ultralyd. Får også ultralyd hver mnd, så det er jo litt mer enn hjemme.

Jeg viste opptak av ultralyden til mamma og pappa, og de syntes det var veldig stas, helt til pappa svimte av...! (Må nesten le litt av det nå).

Han er veldig var for blod og sånt, så det ble rett og slett litt volsomt for gamlefaren. Så vær sikker på at de som er med tåler tanken på at dette er noe som bor inni magen din :o)

Men er veldig koselig for oss å ha opptak av det.

Skrevet

Jeg hadde med svigermor på ord. UL faktisk! Hun satte umåtelig stor pris på det. BF va bortreist og jeg har ikke familie i byen eller noen andre jeg følte var naturlig å ha med.

Skrevet

Jeg har hatt med moren min og samboeren min på 3d hver gang:) det er veldig koselig for de kommende besteforeldrene vil jeg tro:)

Skrevet

Takk takk!

Flott med så mange positive opplevelser rundt emne. Da ser det ut til at vi skal invitere besteforeldre;) Gleder meg!

Lykke til videre i svangerskapet jenter.

Skrevet

Min mor var med på en ekstra ul-sjekk på sykehuset, og hun syntes det var stas å se barnebarnet sitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...