Kortslutning Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 AHr hatt brun utflod siden i går nå. Tenker jo selvsagt at nå er det kjørt! men for all del, vil jo at kroppen skal ordne opp hvis det er noe galt. Men jeg som endelig fikk positiv test og gleda meg så mye. Skal til legen i dag, men får ikke UL enda vil jeg tro. Er bare 5 uker på vei, og da man vel ikke så mye uansett:( Da er det bare å vente og se hva tiden bringer:(
to jenter og ett gull i magen Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 gratulerer med spire:) ikke fortvil. det gjorde nemlig jeg hehe. jeg har siden før ikm spottet rødt rosa og brunt hver eneste dag. og fire ganger har jeg hatt MASSE friskt blod. vært på ul i dag +fire andre og alt er i orden:) jeg hadde blod i livmora som driver og tømmer seg. jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke var farlig om det ikke var like mye blod som ved mens eller smerter:)
Kortslutning Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Takk for oppløftende svar!!! Hadde litt misfarget utflod i mitt forrige svangerskap, men ikke så ille som det er nå. Godt å høre at alt er bra med din lille!! Får krysse fingrer og tær, og håper på det beste!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 det kommer til å gå bra med deg og:) jeg var på ul i uke5+ ett eller annet. da så de ikke no. men 6+3 så de mye mer. hjerte og alt som slo. så vent litt og bestill deg time:)
Krumelur Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Du kan jo ta blodprøver i mellomtiden, hvis Hcg stiger som det skal er alt mest sannsynlig ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå