Gå til innhold

Navn til gutt

Annabell 20.09.09 nr 2 nov11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei trenger litt navne hjelp... Jentenavne er bestemt men litt usikkervist det blir en gutt. Hvilken syns dere er finest?

William, Dennis, Patrick

Har fra før en jente som heter Annabell :)

Kom gjerne med flere forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Liam? Likte best Patrick av dem forslagene jeg da:-)

Lykke til med navnevalg

Skrevet

Syntes William er et kjempe fint og staselig navn. Dennis er jo en rampegutt :-)

Så en hadde nevn Liam, men det må jo være helt på navnetoppen om dagen. Syntes alle har gutter som heter Liam, Leo, Noah osv

Jeg tar litt høyde for at ikke hele klassen heter det samme, derfor prøver vi å holde oss unna navn på navnetoppen.

Skrevet

Liam syns eg er veldig fint men allerede brukt av en venninne. også har jo det begynnt å bli ganske vanlig nå da :)

styrer selv veldig unna disse noah,lucas osv som eg føler så å si alle blir kalt nå om dagen :P

Er veldig glad i william selv om det er lagt oppe på listen tror eg dette er mest brukt på østlandet. også kjenner vi ingen som heter det...

Liker Fillip også, men jammen ikkje lett å bestemme seg :)

Adrian er eg ikke særlig fan av, pluss at dette er også brukt av venner.

Skrevet

Liker veldig godt William :)

Skrevet
:)
Skrevet

Jeg syns William og Annabell kler hverandre godt :)

Skrevet

Jeg syns Benjamin passer godt til Annabell!

Skrevet

Min lilleprins skal hete Liam. Også er jo Maxemillian, Matheo, Nathaniel, Oliver veldig fine guttenavn det også:) Syntes jeg da

Skrevet

Liker best William, det har vi vurdert selv. Har en gutt som heter Ruben fra før så litt kjekt med navn som kler hverandre også selv om det ser ut som om det blir Daniel eller Simen her :)

Skrevet

Vi har valgt Emil Martinius vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...