Gå til innhold

Bellasnella :o)

Anbefalte innlegg

God morgen :o)

Du fikk jo frem så masse på meg sist du tittet på meg, så da lurte jeg på om du ville titte litt til på meg da vettu.

Jeg var veldig høyt oppe, og følte at ting kom til å ordne seg på den ene og den andre måten... og så plutselig krasjlandet jeg. Jeg føler fortsatt at ting kommer til å ordne seg, men kjenner litt på usikkerheten fordet. Det det gjelder er om jeg får jobber nok ved siden av deltidsstudiene til høsten? Håpet, og ble forespeilet en mulig fast 40/50%stilling ved den jobben jeg har nå, men kommunen har bestemt seg for at de kun vil ha inn faglærte for å høyne kompetansen... så da ser det egentlig dårlig ut. Sjansen min er at det dukker opp et engasjement, eller noe i en privat bhg, eller i en annen kommune. Selvom sjefen min sier at jeg ikke komemr til å gå arbeidsledig som vikar. Det er bare det at jeg kunne tenkt meg å ha noe litt mer stabilt enn dag for dag. Ser du om det dukker opp noe engasjement? om det ordner seg?

Så lurer både jeg og mannen min veldig på hvordan hans fremtid ser ut på jobb. det er mye omstrukturering, og han kommer enten til å fortsette i den jobben han har nå, men med dobbelt ansvar (to ledere skal bli til en), eller så skal ha få en ny stiling på bedriften med mer ansvar. Så da lurer vi litt på lønn og sånn da, siden alle lederene skal forhandle frem egen lønn for første gang i år... Ser det ut som om han får et økonomisk løft, og kommer til å trives og utvikle seg i jobben sin?

Blir veldig glad om du vil titte litt igjen :o) var så moro sist!

Jeg er født 041082

han er født 201277

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

Skal vi se da.. Jeg får opp at du er litt stresset ang jobb ja. Jeg kjenner at du ønsker noe mere fast og en mer forutsigbar uke, med faste dager og en klar ramme. Det er ikke så veldig rart det, mye enklere å planlegge uken sin da og ikke minst trygt og godt for barna. Arbeidsledig blir du ikke. Du komme til å få nok vakter å ta av, tror faktisk det blir så mye at du må si nei til mange av vaktene. Husk på skolen oppi alt dette så du ikke jobber for mye i forhold til hva du orker. Jeg tror det dukker opp en 40% fast stilling utover høsten en gang, men usikker på om det er der du jobber nå. Hold øynene dine oppe for andre jobber også du. :) Du trenger ikke bekymre deg så mye for økonomi, det ordner seg definitivt. Noen mnd blir det litt mindre enn hva dere er vant til, men så får dere mnd der det er romsligere igjen. :) Prøv å senk skuldrene dine litt, legg til side litt penger de mnd dere har mulighet til det og planlegg mnd som er dyre (desember bl.a.)

Når det gjelder mannen din så får jeg veldig positive energier. Jeg tror han begynner i en ny stilliing med litt andre oppgaver og nye utfordringer. Det tror jeg blir veldig godt for han. Er han litt sliten og lei av den jobben han har nå? Økonomisk så får han et løft i forhold til lønn. Ikke veldig mye mer enn hva han har nå, men litt mer blir det. :) Tror han blir fornøyd. Tror også det venter en slags bonus av noe slag rundt hjørnet også. Om det er i form av en tur/fest e.l eller om det er penger er jeg usikker på. :)

Og det popper til stadighet opp en baby i tankene mine mens jeg skriver dette så jeg tror det venter flere barn på deg i fremtiden også ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143267666
Del på andre sider

Hei igjen :o)

Tusen takk for at du tok deg tid!

Jeg blir så glad for at du ser det blir nok jobb på meg! Jeg føler at det ordner seg, men det blir liksom så utsikkert når det ikke er "spikret". Jeg skal holde øynene oppe for andre jobber. Føler allikevel at jeg bør jobb ei bhg for å opparbeid emeg mer annsiennitet, men det går jo an å følge med i andre bhg og. Godt å høre at jeg ikke trenger å bekymre meg for økonomien. Jeg har liksom så følelse av at det ordner seg. Vi kan ikke få dårligere råd enn nå, for da går det akkurat rundt, men jeg tror det ordner seg. Jeg skal prøve å senke skuldrene... og prøve å spare enda mer til tyngre tider.

Så bra du ser det hos mannen min! Han er ikke sliten og lei av jobben sin sånn det er nå... men det er fordi han nå har fått hele ansvaret for avdelingen, i stedet for å dele det med en person til. Den andre personen er borte i noen mnd, og da føler mannen min endelig at han får vist hva han er god for. Så akkurat nå føles det utfordrende og utviklende. Når bedriften ser at det fungerer med en person så er det naturlig at de vil kvitte seg med den ene stillingen når den andre personen kommer tilbake. Spørsmålet da er da om mannen min blir der han for øyeblikket er, som jo er et mye større ansvar for han, eller om han blir satt i en annen stilling, som da en av disse to kandidatene må, hvis de bare trenger en leder fra høsten av. Så forandringer fra høsten blir det uansett, men det blir spennende å se hvor han ender opp henn :o) Så satser vi på at han får høynet lønnen litt, slik at vi kan senke skuldrene enda litt mer under studietiden :o)

Snodig det at det er så mange som ser bonus, gevinst, tur, kos eller et eller annet ekstra koselig/moro til sommeren... jeg blir jo ikke noe særlig spent da :oP hihi....

Så var det det babygreiene da :oP Hihihi... du ser nok babyer fordi jeg er så grusomt babysyk, tror du ikke? Du så 4 tilsammen på meg, ikke sant? og første i 2014? eller siste? eller var du en av de som lurte på om jeg fikk tvillinger. En gutt og en jente... flere som har sett det og ;o) ÅÅÅåååhhhh... jeg er babysyk :oP *Knis* Tror du jeg får barn innimellom studiene du da? Tror ikke jeg kommer til å ta permisjon fra studiene om det skjer, siden det er deltid, og siden ejg vil bli fortest mulig ferdig...

Nei, nå ble det mange spørsmål på deg altså :oP er så moro at du ser alt så klart rundt meg!

Tusen takk, Bellasnella :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143267850
Del på andre sider

Får håpe mannen din får den jobben han har nå med mer utfordring da. :) det hørtes jo veldig spennende ut. Kan godt være at det er fordi du er så babysyk at jeg får opp babyer hver gang jeg ser på deg. Jeg holder fortsatt en knapp på 4 barn på deg. Du får barn i studietiden ja. ikke søren om dere venter 4 år på det.. Tipper tredjemann kommer i siste del av 2012, begynnelsen av 2013.. :) Ganske sikker på at du får en gutt til og en jente. :) Sistemann kommer rett etter studietiden din når du har fått fast jobb. Dette kan selvsagt endre seg, men det er det jeg føler nå ihvertfall. :) Har to venninner som har fått barn mens de har studert deltid og de gikk på skole samtidig. Hun ene var på skolen 3 uker etter fødsel. Gikk fint det. ;)

Kunne du tatt en rask titt på meg og? Får du fortsatt opp flere barn på meg? Når tror du gubben ønsker flere evt?

Og kunne du tatt en titt på min søster for meg? Når tror du hun får barn? Søster er født: 13.01.88

jeg: 24.01.85

han: 14.01.86

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143268162
Del på andre sider

Annonse

Ååååååhhh. så spennende! Det eneste er at mannen min har sagt STOPP på 3 barn... så om ikke det blir tvillinger neste gang, så tror jeg at jeg må jobbe hardt for å få 4 barn ;o) Da ser det jo ut som om man kan fortsette studiene selvom man får barn. Nå ble jeg glad! Har prøvd å søke litt rundt for å se hva folks erfaringer rundt det er, men har liksom ikke funnet noe særlig.

Jeg kan prøve å se på deg i morgen, Bellasnella :o) akkurat i kveld er jeg ikke helt "der" :o) Må liksom være i et spesielt modus for å få frem noe... men i morgen skal jeg titte på deg!

Tusen takk :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143268262
Del på andre sider

Vet du, jeg angrer på at jeg sa jeg skulle gjøre det i dag. Jeg har nemlig hatt syk unge i både går og i dag, og så tenkte jeg ikke over at jeg skal ha bursdager for den ene guttungen både i morgen og søndag. Så jeg er passe skutt nå, etter baking og vasking og organisering i hele dag. Om jeg plutselig får tid og ånden over meg, så skal jeg titte på deg i løpet av helgen. Hvis ikke så tror jeg nesten at du må vente til søndag eller mandag... Beklager altså! Håper du forstår :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143272138
Del på andre sider

:o) Skal se på deg med en gang jeg får tid jeg... det lover jeg! Bare litt mye akkurat nå...

Har kosa oss med bursdagsfeiring i hele dag.. de siste gjestene gikk nettopp... så er det på'n igjen i morgen. det blir koselig, men godt når det er over og :o) da "snakkes" vi snart vettu. ha en riktig go helg du og!

klem tilbake

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143275223
Del på andre sider

Hei Bellasnella :o)

Jeg får opp tallet 3 når jeg ser på deg... når jeg spør hvor mange barn du får, så får jeg derimot opp 2. Så da tolker jeg det sånn at du får et barn til om 3 år, i 2014. Har du et barn fra før?

Når det gjelder søsteren din, så får jeg faktisk opp at dere kommer til å gå gravide sammen... tallet 3 kom frem da og... det kan hende at det blir litt krøll, siden det er samme tråd, men det er iallefall det jeg får fram :o)

Ha en deilig kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143282067
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar!! :) Jeg har 2 barn fra før, men vi ønsker oss ihvertfall 1 barn til. :) Så da håper jeg du tar feil og at jeg faktisk får det. :) Man har jo aldri noen garanti for slikt men. Har to fine gutter fra før og er selvfølgelig fornøyd med det, men ønsket om en til er sterkt!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143286161
Del på andre sider

Kanskje det var motsatt. At jeg får en nr 3 om 2 år?? Veldig spennende. Jeg er som sagt veldig takknemlig for de to guttene jeg har, men både jeg og sambo har som sagt et ønske om en 3 mann.

Kan du se om jeg får fast jobb der jeg jobber nå forresten??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265752-bellasnella-o/#findComment-143286333
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...