A og Juligullet <3 Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Fra kontroll i uke 27 til kontroll i uke 31 hadde ikke livmoren vokst en eneste mm! Pga dette og en periode i forrige uke med lite liv, ble jeg sendt rett til sykehuset på ul. Det er bra med liv nå, og det var bra med fostervann osv. Legen sa veksten var 5% mindre en gj.snittet, men kunne ha en feilmargin på 10-15%. Siden lillemor hadde det bare bra, fikk jeg ikke ny ul., men skal til jordmor neste uke å måle symfysemålet igjen. Fikk beskjed om at viss hun ikke vokser, så må hun ut. På 3d ul i uke 27 fikk jeg beskjed om at hun låg litt OVER gj.snittet og hadde fått gode bollekinn allerede. Grunn til bekymring? Er det noen som har vært borti det samme før? Ønsker gjerne å høre hvordan det har gått med dere! :-) Klem fra meg =)
Bebis Nr. 3 :-) Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jepp, er i uke 32+4 nå og var på kontroll for en og en halv uke siden, for han har hele tiden vært litt mindre. Har gått fra -2% til -20% og skal inn igjen på mandag. Spent på å se hvordan det er da, men synes magen har vokst i alle fall så regner med det er ok. Tror det skal være 30-40% feil før de tar de ut før tiden.... Lykke til, så må vi få høre hvordan det går med deg :-)
A og Juligullet <3 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Da krysser vi fingrene for at han har vokst :-) Har begynt å vasket opp klær og ordnet det siste jeg nå, greit å ha alt i orden i tilfelle! Tusen takk, og lykke til du også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå